سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده از اساتید و نخبگان علمی دانشگاهی در حوزه تصادفات

استاندار فارس بر لزوم استفاده از اساتید و نخبگان علمی دانشگاهی در حوزه ترافیک و تصادفات استان تاکید کرد و گفت: سه نفر از اساتید رشته‌های مرتبط بعنوان عضو افتخاری در شورای ترافیک بصورت ثابت حضور داشته باشند.

محمدهادی ایمانیه در شورای تصادفات استان با بیان اینکه در برخورد با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی صدور احکام قضایی در زمینه‌ی فرهنگ سازی ترافیک موثر است، خواستار تهیه پیشنهادات جهت ارائه به مسئولان قضایی استان شد.

او گفت: طبق مصوبه این شورا، مسئولیت بزرگراه امام خمینی (ره) (کمربند جنوبی) برعهده‌ی شهرداری شیراز و مسئولیت کمربند شمالی بر عهده‌ی راهداری و راه وشهرسازی است.

ایمانیه با اشاره به سپری شدن ماه‌های پایانی سال و در پیش بودن ایام نوروز ۱۴۰۲، بر لزوم هماهنگی و برنامه ریزی‌های منسجم و منظم تاکید کرد و گفت: معاون عمرانی و معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس طی جلسه‌ای هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

استاندار فارس بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها در بهبود فرهنگ ترافیک تاکید کرد و گفت: تفاهم نامه‌ای مابین مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای ترافیک منعقد شود تا از ظرفیت دانش آموزان مدارس در این زمینه نیز استفاده شود.

ایمانیه بر لزوم استفاده از اساتید و نخبگان علمی دانشگاهی در حوزه ترافیک و تصادفات استان تاکید کرد و گفت: سه نفر از اساتید رشته‌های مرتبط بعنوان عضو افتخاری در شورای ترافیک بصورت ثابت حضور داشته باشند.

او گفت: همچنین می‌توانید از ظرفیت ائمه محترم جمعه استان، در قالب تفاهم نامه‌ای با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بهر‌ی مناسب ببرید.

استاندار فارس ضمن تشکر از اقداماتی که در این دو مسیر انجام شده است، خواستار تسریع در اقدامات باقیمانده شد.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: تا مادامی که گزارش عدم اجرای مصوبات در فاصله بین دو جلسه به بنده واصل نشود به منزله‌ی اجرای آن مصوبه است. درصورتی که دستگاهی نسبت به اجرای مصوبه‌ی شورا سهل انگاری می‌کند، گزارش کنید تا دلایل عدم اجرای آن بررسی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.