سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر امور خارجه:

اگر غربی‌ها رفتار‌های ریاکارانه انجام دهند در پلن دیگری حرکت خواهیم کرد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما از ابتکارات سلطان عمان برای پیگیری جهت رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار استقبال می‌کنیم.

حسین امیر عبداللهیان بعد از ظهر روز چهارشنبه و بعد از دیدار با مقامات عمانی در ارتباط با نتایج سفر خود به این کشور عربی، گفت: این سفر با هدف پیگیری موضوعات مربوط به مناسبات دوجانبه انجام شد و در واقع اصلی‌ترین هدف این سفر این موضوع بود.

وی ادامه داد: در پی سفر چندی پیش آقای رئیس جمهور به مسقط مقامات عالی دو کشور توافقات مهمی را انجام دادند و در همین چارچوب سفارتخانه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط دو طرف در این مدت تلاش کردند که توافقات صورت گرفته بین دو کشور را اجرایی کنند و به پیش ببرند. در این مدت گام‌های مهمی برای توسعه روابط دو کشور برداشته شده است و این باعث خرسندی بود که امروز سلطان عمان به عنوان کسی که سال‌ها در عرصه دیپلماسی فعالیت کرده‌اند تاکید کردند که در این مقطع شاهد اجرایی شدن توافقات دو کشور و حرکت رو به جلو در این زمینه هستیم.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان با بیان اینکه در جریان این سفر در خصوص برخی از موضوعات منطقه‌ای رایزنی و گفتگو شد و بر اهمیت صلح و ثبات و پیشرفت در منطقه از طریق همکاری‌های کشور‌های منطقه تاکید شد، گفت: در گفتگو با سلطان عمان و همچنین همتای خودم مسائل مختلف از جمله مسائل مورد اشاره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیر عبدالهیان همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با مذاکرات لغو تحریم‌ها و ارتباط این سفر با این مذاکرات و نقش عمان در این زمینه گفت: در مورد مذاکرات برای لغو تحریم‌ها، هفته گذشته آقای باقری با آقای مورا در اردن گفتگو داشتند. خود من نیز در حاشیه اجلاس بغداد ۲ با آقای بورل رایزنی و گفتگو کردم. در آنجا توافقاتی داشتیم و رایزنی‌ها و تبادل دیدگاه صورت گرفت.

وزیر خارجه با بیان اینکه تبعا اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده پیشبرد مذاکرات به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد، افزود: عمان از ابتدا برای رسیدن به توافق در سال ۲۰۱۵ میانجی اصلی بوده است و در ماه‌های گذشته نیز تلاش‌های جدی خود را در این زمینه ادامه داده است و این تلاش‌ها ادامه دارد.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در دیدار با مقامات عمان ما تاکید کردیم که ما مذاکره برای مذاکره نکردیم، ماه‌ها مذاکره انجام شد، برای رسیدن به توافق تاکید بر این کردیم که پنجره رسیدن به توافق از سوی ایران همیشه باز نخواهد بود. این پنجره امروز باز است و اگر طرف‌های مقابل به ویژه آمریکایی‌ها دست از ریاکاری برندارند و غربی‌ها واقع بینانه برخورد نکنند معلوم نیست پنجره‌ای که امروز باز است فردا هم باز بماند.

امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتار‌های ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتار‌های ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در دیدار امروز از ابتکارات و اقدامات سلطان عمان برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این گفتگو‌ها و مذاکرات تشکر کردیم بار دیگر تاکید کرد: ما از همان ابتدا برای رسیدن به نتیجه مذاکره کردیم و از هر ابتکاری که سلطان عمان داشته باشند و بخواهند برای رسیدن به یک نتیجه و توافق خوب قوی و پایدار آن را پیگیری کنند استقبال می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۹ دی ۱۴۰۱
یا تو را آنها مسخره کردی یا آنها تو را مسخره کردی
منصور
۱۷:۰۳ ۰۸ دی ۱۴۰۱
اخه خارجی ها با چه زبونی بهتون بگن که با برجام سرکارتون گذاشتیم
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۸ دی ۱۴۰۱
دشمنی کردن توی ذات دشمنه و اونها بر اساس طبیعت خودشون عمل می کنند و نمیشه ازشون خرده گرفت. توقع نابجای ما از اروپا مثل این می مونه که بخاطر اینکه گرگها با گوسفندها کاری نداشته باشند از گرگ ها بخواهیم که اونها هم بیان گوسفند بشن. گرگ ها را باید کشت.
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
بهتر است با چین و روسیه و امریکای لاتین همکاریها را عملیاتی کرد و فقط در حد حرف نبود و برای سرمایه گذاری و بدست اوردن بازارهایشان هم رایزنیهای خوبی کرد
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۸ دی ۱۴۰۱
حالا ای که و گفتی یعنی چه؟ پلن بی چیه؟
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۸ دی ۱۴۰۱
شما که خودت داری تو پلن اونا حرکت میکنی عزیز دل انگیز !
مگه رهبرب نگفت ب ای زبان فارسی نگرانم !
یه حرف رو چند لار میزنن !

پلن = برنامه با مسیر !
کرامت سلیمی
۰۶:۰۸ ۰۸ دی ۱۴۰۱
به مناسبت اعلام مرگ برجام توسط بایدن


————————————————————————-





برجام یک موضوع واقعی نیست که بخواهیم برای ان تکلیف معین کنیم.

برجام در واقع ادامه پروژه باوردهی سلاح هسته ای به ملتها( برده ها ) و ایجاد رعب و وحشت در دل انها می باشد .

گلوبالیستها برای باور دادن سلاح خیالی هسته ای به ملتها حدود هفتاد سال با پروژه جنگ سرد دنیا را هدایت و مهندسی کردند و حدود 10 سال است که با پروژه برجام ان را ادامه دادند.

برجام هیچگاه یک موضوع واقعی نبوده است و فقط یک بازی کثیف  سیاسی برای فریب ملتها و باور دادن سلاح هسته ای و ایجاد ترس در انها بوده است.

دلیل کش امدن مذاکرات برجام هم همین است که پایان برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح هسته ای. و نباید این مذاکرات پایان یابد.

گره برجام فقط حیثیت ابرقدرتهاست .

برجام یک بازی سیاسیست و تا ابرقدرتها نخواهند خاتمه نخواهد یافت.

می بینید که بایدن رییس جمهور امریکا در حضور رسانه ها گفت برجام مرده اما نمی تواند رسما مرگ برجام را اعلام کند.

چرا امریکا نمی تواند رسما مرگ برجام را اعلام کند. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بایدن اعلام کرد اگر بخواهد علت مرگ برجام را بگوید داستان طولانیست.

چرا بایدن برای برجام کلمه داستان را به کار برد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه ریگی به کفش امریکایی هاست که از افشای علت مرگ برجام می ترسند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایا غیر از این است که اعلام مرگ برجام یعنی اعتراف به اینکه سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و 80 سال ملتها را از یک سلاح خیالی و موهومی ترسانده اند. سلاحی که فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.؟؟؟؟
 
ایا غیر از این است که امریکا باید به جهانیان اعلام کند که 80 سال به دروغ وجهه یک ابرقدرت بلامنازع اتمی را به خود گرفته بوده است.؟؟؟؟

ایا غیر از این است که مقامات امریکایی باید اعلام کنند که برجام یک بازی سیاسی برای باور دادن سلاح خیالی هسته ای به ملتها بوده است تا انها را بترسانند و راحت تر به بردگی بگیرند ؟؟؟؟؟؟

ایا غیر از این است که سلاح هسته ای در واقع همان آقا گرگه دوران کودکی ماست و فقط برای ترساندن ملتها(برده ها) مطرح می شود.؟؟؟؟
‌‌‌‎
ناشناس
۰۶:۰۵ ۰۸ دی ۱۴۰۱
با این شکست داخلی بهتره غنی سازی رو جم کنین
پریس
۰۵:۰۰ ۰۸ دی ۱۴۰۱
سایت مهرمانه یک سایت جامع در ارائه خدمات تمام شبکه های اجتماعی می باشد
در سایت مهرمانه تمام خدمات مربوط به اینستاگرام ، فیس بوک ، تلگرام ، گوگل پلاس و تمام شبکه های اجتماعی دیگر، به وسیله سرور اختصاصی پر سرعت انجام می شود.
تمام سفارشات این وبسایت به صورت آنی انجام می شود
https://mehrmane.com
ناشناس
۰۴:۴۶ ۰۸ دی ۱۴۰۱
غربی ها گفته بودند اگر ایران برجام پلاس را نپذیرد پلن بی را اجرا می کنیم و برنامه داشتند اغتشاشات و الان هم بالا بردن قیمت دلار بدونه هیچ دلیل اقتصادی و....ولی ایران وی همچنان سکوت و خونسرد ملت ایران خواستار واکنش مناسب دولت در مقابل این دشمنان هستند ؟
ناشناس
۰۴:۲۸ ۰۸ دی ۱۴۰۱
این چهار تا هواپیما یه ربطی به این عمان رفتنش داره
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
غربی ها به فکر مردمشون و خودشون هستند; فقط در پلنی حرکت کنید که به نفع مردم باشه
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۸ دی ۱۴۰۱
الان اگه بخواین با آمریکا مذاکره کنید باید هر چی میگن قبول کنید و بهشون امتیاز بدین
الان اصلا وقت خوبی برای مذاکره نیس
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۷ دی ۱۴۰۱
دیگه پلنی نداری دا اش
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۷ دی ۱۴۰۱
نکنید اینکارو با غربیها حداقل به ملتشون رحم کنید
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۷ دی ۱۴۰۱
آقای وزیر هیچ کاری نمی تونید انجام بدید کیش ومات تمام۰
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۱
دکتربیایک سوزن به بقال سرکوچه مابزن خوب
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۷ دی ۱۴۰۱
اره
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۷ دی ۱۴۰۱
با ریاکاران داخلی مذاکره کنید
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۷ دی ۱۴۰۱
بهتره تا دیر نشده از اهرم خروج از NPT استفاده شود
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۷ دی ۱۴۰۱
غربی ها همیشه ریاکار بودن.هیچوقت بهشون اعتماد نکنید
کمیل
۲۰:۳۳ ۰۷ دی ۱۴۰۱
واقعا تکان‌دهنده بود!
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۷ دی ۱۴۰۱
آقای عبداللهیان شما هیچ برنامه ای ندارید برنامه ای اگر داشتید الان اوضاع اقتصاد این طور نبود
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۹ دی ۱۴۰۱
هر روز توییت زدن به زبانهای مختلف برنامه نیست چقدر شما ملت قدر نشناسید. اه
فلفل
۲۰:۱۲ ۰۷ دی ۱۴۰۱
یعنی تا حالا نمی‌دانستید آنها خبیث و ریاکار اند؟؟!!!!!!
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۷ دی ۱۴۰۱
دیگر همین مسیر را بروید نازنین که برای همه بهتر است
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۷ دی ۱۴۰۱
رحم کن بهشون
گناه دارن
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۷ دی ۱۴۰۱
اقای وزیر یک کمی هم فارسی صحبت کن. پلن نه، نقشه؟ پلن دیگری؟ مگر پلن هم دارید؟ دلار داره همینطور بالا میره تو و مسئولان دارید تعین و تکلیف می کنید؟
Mohi
۱۹:۲۲ ۰۷ دی ۱۴۰۱
۱- پلان فارسی نیست شما همان فارسی خوتان را صحبت کنید ممنون خواهیم شد. آقای رئیس جمهور محترم‌ در زمان انتخابات فرمودند که دولت ایشان سفره مردم را به برجام گره نخواهد زد ، !!! تا اینجا کار بیشتر از دولت روحانی بدنبال گره زدن سفره و نان مردم به سرنوشت برجام بوده است . چرا وعده های پوچ‌می دهید . مردم از دولت سیزدهم توقع رفتاری متفاوت از دولت احمدی نزاد و روحانی داشتند .
ستم دیده
۱۹:۱۹ ۰۷ دی ۱۴۰۱
اونوقتی که فرصت بود برای امضای دوباره برجام رو زمستان سخت اروپا و حمایت روسیه قمار کردین الان که فهمیدین زمستان سخت برای خود ماست و اقتصاد ما داغون و روسیه هم که وضعش از ما داغونتر میخواین برین برای احیا برجام
حتما ایندفعه امتیاز هم میخواین
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۱
کدوم پلن؟
افزایش دلار تا۱۰۰تومن؟
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۷ دی ۱۴۰۱
باید غنی سازی 90% رو شروع کنیم...ما رو که هر روز بیشتر تحریم میکنن پس باید واکنش مقابل و قوی نشون بدیم...یقینا" با غنی سازی 90درصدی غربی ها پا پس میکشن...اگر هم پا پس نکشن دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم چون همه گزینه ها رو تحریم کردن.....فقط غنی سازی 90%
ناشناس
۰۴:۴۰ ۰۸ دی ۱۴۰۱
غنی سازی 100 درصد پسر جون