سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در محور‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری به کندی انجام می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در برخی محور‌های ارتباطی استان به ویژه محور‌های لردگان و بروجن بارش برف را داریم و این موضوع سبب شده تا در گردنه‌ها و محور‌های برف‌گیر تردد با کندی انجام گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حال حاضر در برخی محور‌های ارتباطی استان به ویژه محور‌های لردگان و بروجن بارش برف را داریم و این موضوع سبب شده تا در گردنه‌ها و محور‌های برف‌گیر تردد با کندی انجام گیرد.

روح‌الله غلامی افزود: راهداران به صورت ۲۴ ساعته در محور‌های ارتباطی استان در حالت آماده‌باش قرار دارند و در حال برف‌روبی، شن و نمک باشی هستند به همین سبب هیچ یک از محور‌های ارتباطی استان مسدود نیست و تردد روان است.

وی تجهیز خودرو‌ها به زنجیرچرخ برای تردد در محور‌های ارتباطی استان را ضروری اعلام کرد و گفت: در برخی مواردی به سبب بی‌توجهی رانندگان به این موضوع شاهد اختلال در تردد خودرو‌ها در محور‌های برف‌گیر استان هستیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری توصیه کرد تا مسافران قبل از سفر با شماره‌گیری ۱۴۱ شماره ارتباطی مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جاده‌ها اطلاع کسب کرده و پس از آن اقدام به سفر کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.