سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۶۰ دانش‌آموز قزوینی در طرح ملی مدارس همدل حضور دارند

رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش قزوین از حضور ۳۶۰ دانش آموز قزوینی در طرح ملی مدارس همدل در سال تحصیلی جاری خبر داد

قاسم ابراهیم زاده رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش قزوین از حضور ۳۶۰ دانش آموز قزوینی در طرح ملی مدارس همدل در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: ۴۰ مدرسه هیات امنایی و غیرانتفاعی در این طرح (ارایه خدمات تحصیلی رایگان) نیز همکاری دارند.

 ابراهیم زاده افزود: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تامین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، از سوی آموزش و پرورش طراحی و اجرا شد و به واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت کمیته امداد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره‌مند شدند.

وی اظهار داشت: در این طرح، دانش آموزان مستعد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس غیردولتی و هیات امنایی به صورت رایگان ثبت نام کرده و با حفظ حرمت در کنار سایر دانش آموزان به تحصیل مشغول هستند.

به گفته ابراهیم زاده، طرح مدارس همدل بستر مناسبی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان نیازمند است که در آن، دانش‌آموزان هدف، بدون پرداخت شهریه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه قزوین جزو استان‌های برتر در اجرای این طرح است، خاطرنشان کرد: طرح ملی مدارس همدل در سال تحصیلی جدید هم به طور جدی پیگیری می‌شود و دانش آموزان مستعد با همکاری کمیته امداد امام (ره) و مدیران مدارس شناسایی و جذب مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی خواهند شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت طرح ملی مدارس همدل، تحصیل دانش‌آموزان با استعداد محروم است، تاکید کرد: آموزش و پرورش استان قزوین با همکاری کمیته امداد و سایر دستگاه‌های اجرایی در تلاش است تا بخش مهمی از نیاز‌های اساسی دانش‌آموزان نیازمند را برطرف کند.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.