سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ درصد گارانتی ها در بازار صنف فناوران رایانه‌ای غیراصلی است

رئیس اتحادیه فناوران رایانه‌ای تهران از حدود ۵ درصد گارانتی غیراصلی در بازار صنف فناوران رایانه خبر داد.

آقای محمدرضا فرجی،عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف و رئیس اتحادیه فناوران رایانه‌ای تهران با اشاره به وجود حدود ۵ درصد گارانتی غیراصلی در بازار صنف فناوران رایانه‌ای گفت: پدیده گارانتی تقلبی در این صنف به نسبت پایین‌تر است، اما هرازگاهی این مسئله اتفاق می‌افتد که افرادی با استفاده از نام و لوگو‌های خاص اقدام به ارائه گارانتی نامعتبر کرده اند.

او ادامه داد: پیگیری نام ضمانت نامه نامعتبر ما را به واحد کوچک ۲۰ متری می‌رساند، در صورتی که لوگوی این شرکت‌ها حتی از مادیران هم به عنوان معتبرترین ضمانت نامه صنف ممکن است، بهتر باشد.

به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه‌ای تهران، مصرف کننده بدون اطلاع از وجود گارانتی‌های نامعتبر و تقلبی در بازار از این برند خرید خود را انجام می دهد، اما در زمان استفاده از گارانتی کالا مشکلاتی بوجود می آید.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران در خصوص سامانه جامع گارانتی گفت: شرکت‌ها پس از تأیید اصالت گارانتی در سامانه جامع گارانتی و سایت اتحادیه نمایش داده می‌شود. بهترین راهکار برای آسودگی خیال مردم هنگام خرید کالا این است که ابتدا با مراجعه به سایت جامع گارانتی، شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی معتبر را پیدا کنند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: در صورت بروز هرگونه اختلال در ارائه خدمات گارانتی شرکت های معتبر، مردم با مراجعه به بخش شکایات اتحادیه باید مسئله خود را جهت رسیدگی مطرح کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.