سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت پایگاه هلال احمر در محور آزادشهر مینودشت به شرط تامین زمین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ساخت پایگاه هلال احمر در محور آزادشهر مینودشت به شرط تامین زمین خبر داد.

غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان امروز چهارشنبه ۹ دی دردیدار با امام جمعه مینودشت گفت: شهرستان مینودشت یکی از مناطق حادثه خیز استان است و به دلیل مسافرپذیر بودن آمار تصادفات جاده‌ای و گمشدگی در جنگل در این منطقه زیاد است از این رو لازم است هلال احمر در این شهرستان تقویت شود.

او افزود: برای ساخت این پایگاه به زمینی با ابعاد ۲ تا ۳ هزار متر نیازمندیم که اگر تامین شود منابع مالی برای ساخت آن را تامین می‌کنیم.

غریب آبادی گفت: برای ساخت این پایگاه مصوبه شورای اداری شهرستان را دریافت کرده ایم و تصمیم داریم علاوه بر پایگاه انبار پشتیبانی و پد بالگرد هم در این منطقه ساخته شود.

او افزود: در بحث تجهیزات هلال احمر مخصوصا خودرو‌های امدادی برای اجرای عملیات در کوهستان با مشکلاتی مواجه هستیم و امیدواریم با ورود خیران بخشی از این کمبود‌ها حل شود.

غریب آبادی گفت: معمولا اولویت خیران مدرسه سازی و بعد ساخت مراکز درمانی است و در موضوع هلال احمر کمتر ورود می‌کنند و در این امر نیازمند مساعدت امام جمعه هستیم.

امام جمعه مینودشت هم در این دیدار گفت: ساخت پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محور بین المللی آزادشهر به مینودشت ضروری است چراکه جمعیت زیادی از زائران علی بن موسی الرضا (ع) هم از این مسیر عبور می‌کنند و آمار تصادفات هم بالاست.

حجت الاسلام رضا کشیری افزود: مرکز فیزیوتراپی هلال احمر در شهرستان مینودشت با استقبال مردمی مواجه بوده و اگر مکان آن بزرگتر شود افراد بیشتری می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

او افزود: کمبود یک داروخانه هلال احمر هم در مینودشت احساس می‌شود و اگر این داروخانه هم در پایگاه تعبیه شود مشکلات بسیاری از بیماران حل خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.