سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران مطرح کرد:

لزوم ارائه خدمات باکیفیت توسط سازمان‌ها/ شاهد تعادل هزینه‌ها و درآمد نیستیم

فروزنده گفت: سازمان‌های ما باید در کنار ارائه خدمات با کیفیت، ماهیت سودآوری خود را نیز مورد توجه قرار دهند.

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۶۵ درصد از درآمد شهرداری جهت تامین حقوق پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها تعلق دارد و این در حالی است که شاهد تعادل هزینه‌ها و درآمد سازمان‌ها نیستیم.

وی افزود: سازمان‌های ما بایستی در کنار ارائه خدمات با کیفیت، ماهیت سودآوری خود را نیز مورد توجه قرار دهند و برای شهرداری منابع درآمدی پایدار ایجاد کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری، الکترونیکی کردن خدمات و غیرحضوری کردن پرسنل را از محور‌های اصلی سازمان‌ها برشمرد و تصریح کرد: اگر زیرساخت‌ها درست شود و مشاغلی که قابلیت استفاده از دورکاری را دارد، احصا شود علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، شاهد کاهش هزینه‌های زیادی خواهیم بود.

مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری با اشاره به برگزاری شورای سالیانه سازمان‌ها و مجامع سالیانه شرکت‌ها مربوط به سال ۱۴۰۰ و آسیب شناسی‌های انجام شده، موضوعات مربوط به بیمه، مالیات و قانون تجارت را از معضلات اصلی سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری برشمرد، که برگزاری جلسات هم اندیشی و کارگاه‌های آموزشی برای آشنایی مدیران عامل و اعضای هیات مدیره سازمان‌ها با این مسایل، می‌تواند راهگشا باشد.

وی افزود: نخستین جلسه هم اندیشی آشنایی با حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت‌های اعضای هیات مدیره و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری تهران با تدریس سهیل مهرامیر، محمد خادم و مهدی بیرانوند از اساتید برجسته کشوری انجام شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.