سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت سه میلیاردی قاچاقچی دام

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف ۶۷ راس دام قاچاق در محور شیراز به بندرعباس خبر داد.

 غلامرضا سالاری گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان شیراز تعداد ۶۷ راس گوسفند را از یک خودروی کامیون در محور شیراز به بندرعباس کشف کردند.

او گفت: با بازداشت راننده کامیون و تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، شعبه هفتم تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی به پرونده را به عهده گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به بازجویی از متهم و انجام تحقیقات در این رابطه گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که دام‌های مکشوفه به قصد قاچاق به خارج از کشور در حال حمل بوده که با احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط گوسفند‌ها و جریمه ۳ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

صدور حکم پرونده عرضه خارج از شبکه ۱۰۰ تن سیمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۶ میلیارد ریالی متهم پرونده خبر داد و گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت در خصوص تخلف یک واحد صنفی مصالح فروشی در شهر شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات استان تشکیل شد.

او گفت: بر اساس اعلام بازرسان، این واحدد صنفی طی معاملات غیرقانونی اقدام به عرضه خارج از شبکه ۱۰۰ تن سیمان کرده که در این رابطه متصدی واحد صنفی به تعزیرات احضار و تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد.

سالاری گفت: در بررسی‌های به عمل آمده توسط شعبه رسیدگی کننده، تخلف متهم محرز و نهایتا حکم محکومیت وی به پرداخت جریمه نقدی ۶ میلیارد ریالی در حق دولت صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.