سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی هشدار هواشناسی

امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند

به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی و تشدید سرما، نیرو‌های هلال احمر خراسان جنوبی در ۳۲ پایگاه امدادی به حالت آماده باش درآمدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیرو‌های هلال احمر خراسان جنوبی در ۳۲ پایگاه امدادی در پی هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی در حالت آماده باش بسر می‌برند.

کاوسی افزود: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نسبت به نفوذ سامانه بارش شدید برف و باران در مناطق جنوبی و شرقی، امدادگران هلال احمر در ۳۲ پایگاه امدادی در خراسان جنوبی با توجه به دستور العمل‌های تعریف‌شده، آماده ارائه خدمات به حادثه دیدگان هستند.

او با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۱۲۰ نجاتگر تخصصی در پایگاه‌های ثابت و موقت استان بیان کرد: در اجرای طرح زمستانه، تمامی پایگاه‌های ثابت، موقت، تیم آنست واکنش سریع و امداد هوایی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تأکید بر حفظ خونسردی در زمان بروز حوادث گفت: شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم در زمان حوادث خواهد بود.

تشدید سرما و یخبندان در استان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم با اشاره به تشدید سرما در استان گفت: با تقویت ناپایداری‌های جوی در نقاط سردسیر و کوهستانی، عمده بارش‌ها به‌صورت برف و تشکیل مه در اغلب نقاط به‌ویژه نیمه شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

نخعی بیان کرد: دمای هوا از امروز کاهش می‌یابد به طوری که صبح جمعه سرما و یخبندان تشدید می‌شود.

او از شهروندان، کشاورزان و دامداران خواست هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز خسارت‌ها مدنظر قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.