سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری برای ارائه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تدوین می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بسته‌های جدید سرمایه‌گذاری گردشگری ویژه این استان برای ارائه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران تهیه و تدوین می‌شود.

علیرضا جیلان در نشست با رئیس سازمان فرهنگی،  اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تأکید کرد: برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران فرصت مطلوبی به‌منظور جذب سرمایه‌گذاران توانمند و جدید در حوزه گردشگری این استان به‌شمار می‌رود.

وی افزود: در همین راستا مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد به‌عنوان دبیر "شهرکرد، شهر ملی نمد" می‌تواند در روند جذب سریع‌تر سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری نقش‌آفرین و تأثیرگذار باشد.


بیشتر بخوانید


جیلان تصریح کرد: غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد به‌عنوان دبیر "شهرکرد، شهر ملی نمد" در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران ۲۰۰ متر مربع وسعت دارد و دارای میز‌های خوراک، سوغات، گردشگری و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

وی یادآور شد: همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه امسال افراد شاخص و برجسته ملی و استانی برای حضور در غرفه مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد به‌عنوان دبیر "شهرکرد، شهر ملی نمد" دعوت می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
عبدالهی
۱۶:۲۶ ۰۷ دی ۱۴۰۱
برپایی نمایشگاه های صنایع دستی استان در شهرستانهای دهگانه و نقاط گردشگر پذیر استان کمک به رشد صنعت گردشگری و صنایع دستی است
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۷ دی ۱۴۰۱
بهترین سرمایه گذاری گردشگری در بخش سلامت است
#گردشگری_ سلامت،بهترین _گردشگری

#گردشگری_ سلامت،بهترین _گردشگری

#گردشگری_ سلامت،بهترین _گردشگری

#گردشگری_ سلامت،بهترین _گردشگری

#گردشگری_ سلامت،بهترین _گردشگری

#گردشگری_ سلامت،بهترین _گردشگری

#گردشگری_ سلامت،بهترین _گردشگری
زاگرسیان
۱۵:۵۲ ۰۷ دی ۱۴۰۱
افزایش و گسترش شهرها و شهرکهای سلامت در همه جغرافیای استان سکویی برای جذب گردشگران به استان خواهد شد و استان ما هم میتواند قطبی در سلامت کشور و مردم عزیزمان شود
بختیاری
۰۹:۰۷ ۰۷ دی ۱۴۰۱
ساخت شهرک و شهرهای سلامت در شهرستانهای توریستی و گردشگر پذیر همچون کوهرنگ و سامان و دیگر شهرهای استان