سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید خدمات بیشتر و بهتری به رانندگان ارائه شود

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری، نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به ترانزیتی بودن راه‌های چهارمحال و بختیاری باید خدمات بیشتر و بهتری به رانندگان ارائه شود.

دغاغله مدیرکل دفتر سرمایه گذاری، نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با توجه به ظرفیت گردشگری بالایی که دارد نیازمند سرمایه گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و تفریحی است.

وی افزود: تسهیل در امور سرمایه گذاران این بخش و با نظارت بیشتر کمیته‌های نظارتی بر مجتمع‌های فعال، خدمات بهتری به مسافرین و عموم مردم در این حوزه ارائه شود.


بیشتر بخوانید


دغاغله اضافه کرد: با توجه به ترانزیتی بودن راه‌های این استان باید خدمات بیشتر و بهتری به رانندگان ارائه شود.

وی پس از بازدید از پایانه ۲۶ آذر شهرکرد گفت: به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به رانندگان کمیته بهره وری و درآمد تشکیل می‌شود.

دغاغله همچنین با اشاره به ظرفیت فضای پایانه بار ۲۶ آذر شهرکرد به منظور احداث و راه اندازی واحد‌های خدماتی و رفاهی (تعمیرگاه، سوپرمارکت، نمایشگاه خودرو و.) افزود: در این بخش‌ها باید از سرمایه گذاران استفاده کرد تا بتوان خدمات هر چه بهتری به رانندگان عزیز ارائه نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
زاگرسیان
۱۵:۴۹ ۰۷ دی ۱۴۰۱
کشورمان در میان راه تاریخی و هزاران کیلومتری ابریشم و ترانزیت و تجارت و کریدور شمال جنوب و شرق و غرب قرار گرفته و خدمت و توجه هر چه بیشتر به تین عزیزان سبب رشد ترانزیت و تجارت در کشورمان خواهد شد
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۷ دی ۱۴۰۱
بیمه مخصوص رانندگان و ساخت شهرکهای سلامت مخصوص رانندگان و کمک های بیشتر و حمایت از این عزیزان و زحمتکشان که برای خدمت به کشور و خانواده خود شب و روز نمیشناسند