سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش:

از خانواده ها می خواهم فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند

یوسف نوری گفت: از خانواده‌های با اصالت ایران اسلامی می‌خواهم که فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام آشنا کنند.

 یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آیین یادواره یکصد شهید روستای کمانگیر کلا و پاشاکلا در آمل افزود: باید دستاورد‌های ماندگار شهدای هشت سال دفاع مقدس که همان حفظ نظام و ولایتمداری است، برای اقشار مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همچنین آیین معنوی در شب شام غریبان فاطمه زهرا (س) به نوعی جهاد تبیین و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، چراکه بار دیگر رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برای اقشار مردم یادآوری شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از شخصیت‌های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی که در دهه‌های گذشته در مسیر حق علیه باطل حرکت کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود و به جوانان و نوجوانان توصیه می‌کنم از این شخصیت ارزشی الگوبرداری کنند.

نوری اضافه کرد: شهید سلیمانی افتخار ملت ایران است و ایشان در دوران حیات پر برکتشان همواره با صلابت برای حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد و باید نام و یاد ایشان همواره زینت بخش تمام آیین‌های ملی ما باشد.

وی اضافه کرد: از خانواده‌های با اصالت ایران اسلامی می‌خواهم که فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام آشنا کنند چراکه شهدا همواره در مسیر عشق و ارادت قلبی به ائمه اطهار (ع) در حرکت بودند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تشییع باشکوه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز در مازندران و دیگر استان‌های کشور برگزار شد و مردم ولایی ایران نشان دادند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

نوری گفت: عشق و علاقه مردم ولایتمدار دیار علویان به شهدا بی مانند و مثال زدنی است و مازندرانی‌ها با استقبال پرشور از شهدای گمنام نشان دادند که چقدر به ولایت دلبسته هستند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی به شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌بالد و همه ما مفتخر هستیم که از این شهدای گمنام استقبال کنیم چراکه آنان همواره دعاگوی ملت ایران هستند.

 وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.