سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه پدری، وقف سلامت شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت خیران سلامت، پایگاه سلامت شهری حضرت فاطمه (س) در کرمان آغاز به کار کرد.

طی مراسمی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سه شنبه ۶ دی ماه، بهره برداری و خدمت رسانی پایگاه بهداشتی حضرت فاطمه (س) آغاز شد.

این پایگاه، اهدایی خیران سلامت بود و فرزندان احمدی به وصیت پدر و مادر خود، خانه پدری خود را برای انجام خدمات سلامت اهدا کردند.

مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در این مراسم، ضمن قدردانی از این خانواده خیر، ابراز امیدواری کرد: سایر خیران نیز به حوزه سلامت توجه بیشتری داشته باشند.

در این مراسم، اعضای این خانواده خیر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان حضور داشتند.

بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، این پایگاه بهداشتی امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به نام پایگاه بهداشتی حضرت فاطمه (س) نام گذاری شده و خدمت رسانی به عموم مردم را آغاز کرده است.

این مرکز دارای ۵۰۰ متر زمین و ۳۰۰ متر زیربنا، در خیابان شیخ احمد کافی، کوچه شماره ۱۰ واقع است.

قرار است در این پایگاه به حدود ۱۲ هزار نفر از مردم شهر کرمان، خدمات رایگان بهداشتی، شامل: واکسیناسیون، خدمات مادر و کودک، خدمات زنان باردار و سایر مراقبت‌های اولیه بهداشتی و ویزیت پزشک ارائه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.