سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان ایلام:

تبیین آرمان‌های شهدا برای نسل جدید یک ضرورت است

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: یکی از نیاز‌های ضروری جامعه ما تبیین و معرفی آرمان‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان است.

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام امروز در حاشیه آیین تشییع پیکر شهدا اظهار داشت: امروز جوانان و نوجوانان حاضر در مراسم تشییع شهدا نشان دادند پای نظام و انقلاب ایستاده و فریب القائات فریبنده رسانه‌های معاند را نمی‌خورند.

وی افزود: هرچند شیطنت‌های تشکیلاتی دشمنان و تبلیغات مسموم و گسترده فضای مجازی باعث شد برخی از نسل جدید فریب بخورند، اما امروز تعداد زیاد جمعیت تشییع کننده شهدا را نسل جوان و نوجوان تشکیل دادند تا نشان دهند ادامه دهنده راه شهدا هستند.

شاکرمی با بیان اینکه ما به شهدا و حضورشان نیاز داریم یادآور شد: همه ما باید در مسیر تعالی بخش شهدا گام برداریم و مسوولان به ویژه آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی باید مجاهدت‌های شهدا را به درستی برای تبیین کنند تا راه درستی برای نسل جدید ترسیم شود.

وی اضافه کرد: شهیدان با نثار خون خود و مجاهدت‌های بی بدیلشان راه‌های روشن را برای ما ترسیم کردند و رشادت آنان در تاریخ جاویدان و ماندگار است.

شاکرمی افزود: تشییع شهدا امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بود و شهادت این بانوی بی همتا یک درس مهم سیاسی برای همه است.

وی توضیح داد: بانوی دوعالم برای دفاع از حریم ولایت و امامت به شهادت رسیدند و شهدا چی ما نیز پای ولایت فقیه ماندند و به شهادت رسیدند.

شاکرمی ادامه داد: مردم ایلام امروز خالق حماسه‌ای بی بدیل شدند و با حضور باشکوه و منسجم خود جلوه‌های زیبایی به مراسم دادند و بار دیگر با امام و رهبری و شهدا تجدید پیمان بستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.