سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همخوانی قیمت مرغ در بازار با قیمت مصوب

خرید مرغ مازاد از تولیدکنندگان قیمت این محصول را در بازار با قیمت مصوب همسان کرده است

عطا الله حسن زاده قائم مقام اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه بر اساس دستور العمل وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت خرید مرغ تنظیم بازاری به اتحادیه‌های مرغداران واگذار شده است، گفت: قیمت مرغ در بازار اکنون با قیمت مصوب همخوانی دارد.

او افزود: برای انجام این دستورالعمل مسئولیتی که پشتیبانی امور دام در خصوص ذخیره سازی مرغ داشت نیز به اتحادیه‌ها باید واگذار شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران ادامه داد: بستر منافع باید وجود داشته باشد تا امنیت برای اتحادیه و مصرف کنندگان فراهم شود.

حسن زاده بر لزوم فراهم کردن بستر‌های لازم جهت ورود اتحادیه‌ها به بحث خرید تضمینی مرغ تاکید کرد و گفت: برای کاهش تداخل قیمتی نیاز به حمایت‌های جدی دولت با استفاده از ظرفیت‌های قانونی است.

او افزود: اعتباراتی نیز قرار است در اختیار اتحادیه‌های مرغداران برای خرید مرغ مازاد قرار بگیرد، اما بانک کشاورزی نیز ملاحظات خاص خودش را دارد.

قائم مقام اتحادیه مرغداران گوشتی کشور ادامه داد: بانک‌های عامل هم افراد حقیقی و هم اتحادیه‌ها را باید اعتبار سنجی کنند، اما آیا اتحادیه‌ها توان آن را دارند که بتوانند همه این اعتبارات را جذب کنند؟

عطا الله حسن زاده گفت: دولت در بحث واگذاری خرید مرغ مازاد به اتحادیه‌ها باید این اعتبارات را در قالب مصوب در اختیار اتحادیه قرار دهد

او افزود: بستر‌ها باید مهیا باشد تا اتحادیه‌ها به این موضوع ورود کنند که این موضوع به صورت کتبی هم به وزارت جهاد کشاورزی و هم به اتحادیه کشوری مرغداران اعلام شد

قائم مقام اتحادیه مرغداران گوشتی کشور ادامه داد: تلاش می‌کنیم با اجرای این مصوبه قیمت مرغ رد بازار از قیمت مصوب پایین‌تر نیاید بگونه‌ای که نه تولید کننده آسیب ببیند نه مصرف کننده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.