سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن در نیویورک وضع اضطراری اعلام کرد

بنابر اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا در پی طوفان و کولاک شدید در ایالت نیویورک وضع فوق العاده اعلام کرد.

بنابر اعلام کاخ سفید، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با اعلام وضع فوق العاده در ایالت نیویورک دستور داد برای تکمیل تلاش‌های ایالتی و محلی جهت پاسخ به شرایط اضطراری ناشی از وقوع طوفان شدید زمستانی در این ایالت، کمک‌های فدرال به نیویورک ارسال شود.

به گزارش رویترز، در بیانیه‌ای که در وبگاه کاخ سفید منتشر شده، آمده است: دستور رئیس جمهور به وزارت امنیت داخلی و سازمان فدرال مدیریت بحران مجوز می‌دهد همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات ناشی از این وضع فوق العاده را برای مردم منطقه هماهنگ کنند و کمک‌های مقتضی برای تدابیر اضطراری لازم به منظور نجات جان افراد و حفاظت از اموال و سلامت و بهداشت عمومی و کاهش یا دفع تهدید فاجعه در مناطق درگیر را ارائه کنند.

سازمان فدرال مدیریت بحران به طور خاص این اختیار را دارد تا به صلاحدید خود، تجهیزات و منابع لازم را برای کاهش آثار وضع فوق العاده شناسایی، تهیه و تأمین کند.

بودجه ۷۵ درصد از تدابیر اضطراری حفاظتی از جمله کمک‌های مستقیم فدرال به موجب «برنامه کمک دولتی» از سوی دولت فدرال تأمین خواهد شد.

دولت آمریکا تاکنون ۵۵ فوتی مرتبط با طوفان را ثبت کرده و ۴ نفر نیز هنگامی فوت کردند که یک اتوبوس بر روی جاده‌های یخ‌زده در استان بریتیش کلمبیای کانادا سر خورد.

از تلفات مربوط به طوفان آمریکا ۲۵ نفر از بخش اری در ایالت نیویورک هستند که شهر بوفالوی آن دچار کولاک شدید، سرمای کرخت کننده و بارش سنگین برف شده که خود ناشی از عبور هوای سرد از فراز یک دریاچه در این منطقه می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
U-238
۰۶:۰۹ ۰۷ دی ۱۴۰۱
مردم امریکا باید حالا بریزند کف خیابان ها و انقلاب کنند و 22 بهمن شان را با سرنگونی رژیم سفاک امریکا جشن بگیرند و آزادی خود را بدست بیاورند. امریکا آزادی مرگ بر زلنسکی.