سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمیاران رضوی، خانه حاج قاسم را غبارروبی کردند+ فیلم

در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، بیت الزهرا (خانه موقوفه حاج قاسم) با حضور خادمیاران رضوی و فرزندان شهدای کرمان عطر افشانی و غبارروبی شد.

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عطر افشانی و غبارروبی بیت الزهرا ( موقوفه شهید سلیمانی ) با حضور خادمیاران رضوی و فرزندان معظم شهدای کرمان برگزار شد.
 
محمدرضا احمدی، معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان امروز در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی به عنوان خادم مجاهد بر لزوم ترویج مکتب حاج قاسم از طریق کانون های خدمت رضوی و خادمیاران تاکید کرد.
 
او افزود: نسل نو و امروز ما به دنبال هویت و الگوا است؛ بنابراین توسعه و ترویج مکتب شهید سلیمانی با استفاده از ظرفیت عظیم شبکه خادمیاری می تواند کارساز باشد.
 
احمدی بابیان اینکه این مکان ( بیت الزهرا) به عنوان موقوفه شهید سلیمانی به عنوان یکی از اماکن فرهنگی، مذهبی استان می باشد، بیان داشت: با توجه به اینکه شهید سلیمانی خادم بارگاه مطهر و نورانی حضرت رضا (ع) بوده است؛ بنابراین ما با شعار خادمیاران رضوی، شاگران مکتب حاج قاسم)، امروز با پرچم متبرک رضوی در این مکان حضور پیدا کرده ایم تا ضمن عطر افشانی و غبارروبی بیت الزهرا به رسم همه ساله در مراسم عطر افشانی و غبارروبی ایام فاطمیه  که به همت خادمان امام رضا(ع) انجام می شود، شرکت کنیم.
 
معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان همچنین از اجرای پویش  دفاع از حرم  به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و  افزود: این پویش از دهه مقاومت شروع و تا ایام الله دهه فجر ادامه خواهدداشت.
 
دراین مراسم معنوی که همراه با قرائت زیارت امین الله و عزاداری در سوگ شهادت حضرت زهرا (س) بود، جمعی از فرزندان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر حضور داشتند.
 
این مراسم در زمان حیات سردار دل ها نیز قبل از فاطمیه با حضور خود شهید برگزار می شد.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.