سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید فیلتر تالاسمی در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران گفت: یکی از محصولات مهمی که در سها برای بیماران خاص تولید می شود فیلتر های تالاسمی است که با واردات برخی لوازم مورد نیاز این بخش و داخلی سازی مابقی محصولات، موفق به تولید این فیلترها در داخل کشور شده ایم.

سید بهمن سبحانی گفت: شرکت سها تنها تولید کننده صافی های تالاسمی در کشور است و با تلاش های صورت گرفته ۱۵۰ هزار صافی تالاسمی در این مجموعه تولید شده است که نیاز یک ساله کشور را تامین می کند.
 
او ادامه داد: با مساعدت وزارت بهداشت و هماهنگی های صورت گرفته برخی لوازم مورد نیاز تولید این صافی از شرکت های معتبر اروپایی وارد شده و ما بقیه کار برای تولید ۱۰۰هزار صافی دیگر نیز آغاز خواهد شد.
 
به گفته سبحانی در طول سالیان مختلف خطوط تولید لوازم یکبار مصرف پزشکی در این شرکت راه اندازی شده است.
 
او تصریح کرد: دو دسته محصولات در شرکت سها تولید میشود که دسته اول محصولات و لوازم مورد نیاز تزریقی است. دسته دوم محصولات سبد محصولات دیالیزی است.
 
سبحانی گفت:  همچنین صافی، محلول، پودر و ست دیتالیز از مهمترین محصولات تولیدی شرکت سها است.
 
او تاکید کرد: در حال حاضر نگاه اصلی و اولویت شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تامین نیاز داخلی است اما در نگاه توسعه ای و با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی و درخواست برخی کشورها نظیر روسیه و عراق به زودی شاهد صادرات این محصولات نیز خواهیم بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.