سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس کشور:

دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز تبیین شود

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس کشور گفت: اگر دستاورد‌های بزرگ نظام و ارزش‌های والای دفاع مقدس را برای جوانان به خوبی تبیین کنیم آن‌ها خود پیشتاز حمایت از نظام و انقلاب اسلامی خواهند شد.

سردار رضا میرزایی در مراسم یادواره ۱۰ شهید هنرمند شهرستان ملایر با حضور پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس، افزود: ما در هشت سال دوران دفاع مقدس و عرصه‌های دیگر به خوبی توانستیم دشمن را از سرزمین‌مان بیرون کنیم، اما به خوبی نتوانستیم ارزش‌های دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا و خدمات نظام جمهوری اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

او تأکید کرد: امروز هر چه از دفاع مقدس داریم، مرهون هنرنمایی هنرمندان و به ویژه شهدای هنرمندی است که رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان را به تصویر کشیدند تا این دستاورد‌ها به نسل جوان امروز منتقل شود؛ هر چند هنوز بخش وسیعی از ارزش‌های دوران با شکوه دفاع مقدس ناشناخته مانده است.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، داعشی‌ها و وهابی‌ها و در راس آن عربستان سعودی، عامل ایجاد ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور هستند.

سردار میرزایی با بیان اینکه دشمن از رشد و پیشرفت و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران نگران است و برای ضربه زدن به کشور میلیارد‌ها دلار هزینه کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان اقتدار و توانمندی ایران اسلامی را برنمی‌تابند و از هر طریقی در تلاش برای براندازی نظام هستند، خوابی که هرگز تعبیر نخواهد شد.

پژوهشگر و مسئول مجمع راویان دفاع مقدس کشور تأکید کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران سال‌ها به ویژه در ایام همه‌گیری کرونا، از طریق فضای مجازی جوانان ما را علیه نظام تحریک کردند.

سردار میرزایی با بیان اینکه شهدای گمنام به واسطه خط‌شکن بودن و پیشروی داوطلبانه تا آخرین نقطه مقابله با دشمن، گمنام شدند و به شهادت رسیدند، افزود: از ۳۰ هزار شهید مفقودالاثر تاکنون حدود ۲۸ هزار شهید کشف و شناسایی شدند.

در یادواره ۱۰ شهید هنرمند ملایر خانواده شهید آرمان علی‌وردی و خانواده شهید علی نظری از شهدای مدافع امنیت حضور داشتند و از تمثال این شهدا و شهید داود بهرامی شهید هنرمند ملایری رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.