سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیرو‌های فلسطینی، صهیونیست‌ها را در نابلس و جنین هدف قرار دادند

نیروهای مقاوما فلسطین نظامیان اشغالگر صهیونیست را در ایست بازرسی «حواره» در نابلس و جنین واقع در کرانه باختری هدف قرار دادند.

سرایا القدس، گردان نابلس و گروه‌های قباطیه، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در ایست بازرسی «حواره» در نابلس و جنین واقع در کرانه باختری مورد هدف قرار دادند.

به گزارش «المنار»، گروه‌های قباطیه عصر دیروز توانستند نیرو‌های گشتی صهیونیست را هنگام عبور از خیابان الریس شهر قباطیه در بیش از یک محور به رگبار ببندند. عملیات دوم در مسیر زمین‌های کشاورزی و عملیات سوم نیز در جاده تفریحی قباطیه-صانور بود و نیرو‌ها در پایان عملیات به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند. همچنین گردان نابلس ایست بازرسی حواره رژیم صهیونیستی را در نابلس واقع در کرانه باختری هدف قرار داد.

گردان نابلس اعلام کرد: مجاهدان ما به یاری خداوند در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد توانستند ایست بازرسی حواره را هدف گلوله قرار دهند و به سلامت از محل عقب نشینی کنند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، روزانه پاسگاه‌ها و نیرو‌های اشغالگر مستقر در روستا‌ها و شهر‌های کرانه باختری اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

صبح امروز مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد در بیست و چهار ساعت گذشته، ۱۱ عملیات از سوی نیرو‌های مقاومت فلسطین از جمله شش عملیات تیراندازی، انفجار یک بمب و درگیری با اشغالگران در چهار نقطه در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن به ثبت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.