سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم هماهنگی دائم دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی استان اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اجرای طرح ضربتی مبارزه با مُجرمان حرفه‌ای دارای جرائم خاص و خشن در استان اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، امروز در نشست تعاملی قضایی- انتظامی در دادگستری استان اصفهان گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه و مُراقبتی در آستانه تعطیلات نوروز و شروع سال جدید در استان صورت بگیرد.

او بر لزوم هماهنگی دائم دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: این ۲ دستگاه باید در راستای گسترش عدالت و برقراری نظام و امنیت با یکدیگر رابطه تنگاتنگ و مبتنی بر هماهنگی داشته باشند در غیر این صورت، این مهم امکانپذیر نخواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: نشست‌های تعاملی قضایی - انتظامی با هدف افزایش هماهنگی و رفع مشکلات این دو حوزه در مسائل مربوط به رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش جمعیت کیفری، رفع اطاله دادرسی و اجرای احکام، به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

او بررسی عملکرد دادگستری و نیروی انتظامی در حوزه‌های رسیدگی و اجرای احکام پرونده‌های خاص امنیتی و اقتصادی، فضای مجازی، پلیس مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت را از دیگر محور‌های نشست‌های تعاملی قضایی انتظامی قلمداد کرد.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره بر این که قانون برای همه یکسان است و هیچکس اجازه سوءاستفاده از جایگاه خود برای دور زدن یا شکستن قانون را ندارد از عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با مُتخلفان و تضییع کنندگان حق مردم در هر سطح و جایگاهی تاکید کرد.

این نشست با حضور فرمانده فراجای استان اصفهان و تعدادی از معاونان او در پلیس‌های تخصصی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.