سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای کیفیت فضای آموزشی در ارس

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از ارتقای کیفیت فضای آموزشی مدارس این منطقه خبر داد.

آقای کیانی در بازدید از مدارس هدف احداث و نوسازی از وضعیت فعلی برخی مدارس در مناطق شهری و روستایی منطقه آزاد ارس ابراز تأسف کرد و گفت: فضا‌های آموزشی فعلی زیبنده کشور و ارس نیست و باید برای جبران مافات حاصل از تشخیص و احصاء اشتباه نیاز‌ها در سال‌های گذشته،در سریعترین زمان اقدام عملیاتی انجام شود.

وی در حاشیه‌ این بازدید‌ها خطاب به مدیر آموزش و پرورش جلفا عنوان کرد: برای توسعه و نهادینه‌سازی فرهنگ و تفکر کارآفرینی و درآمدزایی برمبنای دانش و تخصص فردی و گروهی، دانش‌آموزان را با فضای کارخانه‌ها و صنایع موجود در ارس آشنا کنید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه مهارت و نیروی کار متخصص حلقه مفقوده صنعت در کشور است، اظهار داشت: دانش‌آموزان صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران باید با فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی آشنا شوند؛ ما برای نهادینه سازی فرهنگ و تفکر کارآفرینی و اشتغالزایی، یادگیری مهارت‌های مورد نیاز برای صنایع و تربیت نیروی انسانی متخصص، آماده همکاری جدی با سرمایه گذاران و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی هستیم.

وی بر لزوم راه اندازی هنرستان‌های فنی تاکید کرد و گفت: هم اکنون پروژه‌های بزرگ صنعتی در بخش‌های مختلف در ارس فعال هستند و امیدواریم مدیران این مجموعه‌ها برای توسعه کسب و کار و انجام وظیفه‌های اجتماعی خود احداث هنرستان‌های فنی را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان می‌شود سازمان منطقه آزاد ارس با جلب مشارکت اداره‌کل نوسازی مدارس استان درصدد احداث و نوسازی مدرسه ۹ کلاسه در شجاع، ۴ کلاسه سیلگرد، ۶ کلاسه شاهمار و مقاوم‌سازی ساختمان فعلی آن می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.