سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهرکرد؛

تمهیدات شهرداری شهرکرد در هنگام بارش برف مطلوب ارزیابی می شود

حیدری گفت: تمهیدات اندیشیده شده در خصوص بارش برف در شهرکرد و خدمات‌رسانی نیرو‌های خدمات شهری در هنگام فعالیت سامانه بارشی مطلوب ارزیابی می‌شود.

مصطفی حیدری در بازدید از معابر سطح شهر شهرکرد، اظهار داشت: با آغاز بارش برف در شهرکرد به صورت میدانی از نحوه خدمات‌رسانی شهرداری و انجام عملیات برف‌روبی بازدید انجام شد که اقدامات و تلاش‌های شهرداری در خصوص خدمات رسانی جای تقدیر دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تمهیدات لازم توسط شهرداری در خصوص بارش برف در شهرکرد اندیشیده شده بود از ۴۸ ساعت قبل تمام نیرو‌های خدمات شهری و حتی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری به حالت آماده‌باش کامل در آمدند و برف‌روبی معابر آغاز شد.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: با توجه به اینکه استفاده بیش از اندازه از شن و نمک موجب آسیب رساندن به محیط زیست و ایجاد مشکلاتی برای تردد خودرو‌ها می‌شود، اما شهرداری عملیات شن و نمک‌پاشی را انجام داده است و به دلیل بارش مجدد برف، مفید فایده واقع نشده است.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت روند کند خدمات رسانی و تشکر از صبر و شکیبایی آن ها، گفت: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در محل کار خود تا زمان رفع مشکلات حاضر خواهند بود و امیدوار هستیم فردا تمام مشکلات مردمی در سطح شهر رفع شده باشد.

حیدری با اشاره به لزوم توجه ویژه دولت سیزدهم و نمایندگان استان به موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر‌ها به منظور جلوگیری از فرسودگی بیشتر، اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری وزارت کشور نوسازی اتوبوس‌های شهری انجام شود.

وی تصریح کرد: پس از نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد، بازسازی و نوسازی خطوط اتوبوسرانی شهر کیان برای ارائه خدمات مطلوب در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار می‌گیرد.

حیدری با اشاره به گره‌های ترافیکی در بلوار فارابی جنوبی، میدان شهدا و بلوار امام رضا (ع)، افزود: انتظار داریم امام جمعه و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کیان برای اجرای کمربندی جنوب شهرکرد با کشاورزان این شهر نشست داشته باشند تا مشکل کمربندی بعد از چند سال رفع و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه چندان قابل قبول نیست که شورا‌ها تنها بیان مشکلات را وظیفه خود بدانند، ادامه داد: زمانی شورا‌ها در جایگاه واقعی خود قرار می‌گیرند که در برابر هر خواسته و مشکلی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود، راهکار‌های لازم نیز مطرح شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.