سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان سمنان:

تردد جاده‌ای در استان برقرار، اما لازمه سفر زنجیر چرخ است

سرهنگ موسی بزرگی گفت: تردد در جاده‌های این استان برقرار است، اما به همراه داشتن زنجیر چرخ، جزو الزامات سفر به ویژه در محور برف گیر فولاد محله است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: همه جاده‌های این استان به علت بارش باران لغزنده است، ولی تردد در آن‌ها جریان دارد.

سرهنگ بزرگی با اشاره به اینکه در محور شهمیرزاد_ رضاآباد مه آلودگی وجود دارد، از رانندگان خواست از تردد غیر ضرور در این محور خودداری کنند.

وی افزود: داشتن زنجیر چرخ برای تردد در جاده‌های استان سمنان الزامی است و در صورتی که خودرویی این ابزار را نداشته باشد ماموران پلیس اجازه تردد آن را در مناطق برف گیر و کوهستانی نخواهند داد.

رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: رانندگان در صورت الزام به سفر در این روز‌ها سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند، از ترمز ناگهانی و خواب آلودگی هنگام رانندگی بپرهیزند و در هنگام سفر سوخت، لباس گرم و آذوقه کافی به همراه داشته باشند.

سامانه که از بامداد امروز سبب بارش باران در اکثر مناطق استان سمنان شده، تا پایان هفته فعال است.

بنا بر اعلام کارشناسان هوشناسی، این سامانه در غالب مناطق استان سمنان سبب بارش باران و در ارتفاعات، نواحی شمالی و مناطق سردسیر سبب بارش برف و باران، کولاک و مه آلودگی هوا می‌شود.

به علت بارش برف، احتمال اختلال در تردد خودرو‌ها در گردنه‌ها وجود دارد.

این سامانه تا روز دوشنبه با شدت فعالیت می‌کند و بیشترین فعالیت آن امروز (شنبه) است. از روز سه شنبه از شدت بارش‌ها کاسته شده، ولی تا پایان هفته در استان سمنان بارندگی‌های خفیف وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.