سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطر شمیم شهید گمنام در دانشگاه می‌پیچد

جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان اعلام شد.

 آئین وداع با شهید گمنام، دوشنبه ۵ دی ماه از ساعت ۹ صبح با حضور دانشگاهیان و دانش آموزان ماهان و جمعی از خانواده شهدا در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفت برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح سه شنبه ۶ دی ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از شهر ماهان به سمت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (انت‌های بزرگراه هفت باغ علوی) برگزار و پیکر مطهر شهید گمنام در گلزار شهید گمنام دانشگاه به خاک سپرده می‌شود.

آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ماهان نیز جمعه ۹ دی ماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور پیامی با اشاره به اینکه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه میزبان، شمیم حضور بهشتی شهید گمنام است، از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان دعوت کرد، با حضور حماسی در مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام با آرمان‌های شهداء تجدید پیمان کنند.

متن پیام حسین محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سلام و درود خداوند بر ارواح مطهر شهداء و جانفشانی و فداکاری این عزیزان باد. آنان که با ایمان و اعتقاد راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.

شهدای گمنام، لاله‌هایی از تبار عشق، شور و شعور و از جنس عاشوراییان می‌باشند و ستاره‌هایی هستند که با گمنامی، نشان راه حقیقت و نام آوران راه حق گشتند.

شهیدان پرچم استقلال وآزادی جمهوری اسلامی ایران و سند پرافتخار صلابت مردم ما هستند. تکریم شهدا، ارج گذاری به ارزش‌های والا و حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه همگانی و مخصوصا جامعه فرهیخته دانشگاهی است و قطعا معنویت حضور شهید گمنام، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل‌های آینده و بالاخص دانشجویان عزیز خواهد بود.

خداوند عزیز را شاکریم بعد از مدت‌ها انتظار، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته این افتخار بزرگ را پیدا کرد تا با حضور با برکت و مطهر شهید گمنام، متبرک شود و میزبان شمیم حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراء (س) باشد.

بدون شک تجلیل از شهدای والامقام و استقبال گسترده و باشکوه مردم شهیدپرور، اقشار مختلف جامعه، مسئولان ارجمند، دانشگاهیان و دانشجویان عزیز از شهید گمنام، بار دیگر پایبندی و دلدادگی به راه شهدای والامقام را نشان خواهد داد.

همه با هم سه شنبه ۶ دی ماه و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شهید گمنام، این ستاره پر فروغ را بر دوش خواهیم کشید و پیمان دوباره با آرمان‌های مقدس شهیدان و امام شهدا خواهیم بست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.