سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف هروئین از معده قاچاقچیان تا توقیف اتوبوس با ۳ میلیارد کالای قاچاق

مهم‌ترین حوادث ۳ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق ۳۶ میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۶ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه تریلر در شهرستان "کازرون" خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی کمارج شهرستان کازرون در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلر حامل کالا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از این کامیون یک هزار و ۶۰۰ کارتن بلور و ظروف شیشه‌ای خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۳۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این راستا راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق قطعات خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری سارق محتویات و قطعات خودرو و اعتراف وی به ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری  ۲۹ صدرا قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه، سارق را هنگام ارتکاب به سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی به ۳۵ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق مقادیری اموال مسروقه از قبیل ابزار آلات، ضبط و باند، رینگ، باطری خودرو و ... کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: چنانچه در سال جاری سرقت مشابهی از خودرو شهروندان صورت گرفته و تاکنون کشف نشده است، جهت پیگیری آن به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ – بلوار شیرودی- کلانتری ۲۰ گل سرخ – طبقه فوقانی مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

عامل انتشار کلیپ کذب "شرکت تولیدی خوراک دام مرودشت روانه دادسرا شد

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری فردی که با انتشار کلیپی در فضای مجازی موجب ضرر و زیان مالی و هتک حیثیت مدیران شرکت خوراک دام این شهرستان شده بود خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: مدیر عامل شرکت خوراک دامی در مرودشت با در دست داشتن شکایتی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت، فردی ناشناس با تهیه و انتشار کلیپ کذبی درباره محصولات شرکتش موجب ضرر و زیان مالی و تزلزل در موقعیت کاری شرکت شده است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند انتشار دهنده این کلیپ که یک دامدار ۶۰ ساله است را شناسایی و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهم انگیزه خود را بی اعتبار نمودن شرکت عنوان کرد، اظهار داشت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه‌ای را دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرایم رایانه‌ای مراتب را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف موتورسیکلت مسروقه در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: درپی وقوع یک فقره تصادف جرحی بین خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت در حوزه شهر صغاد، ماموران انتظامی سریعا به محل اعزام و هردو وسیله نقلیه را جهت انجام اقدامات قانونی به مرکز انتظامی انتقال دادند.

او گفت: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور مسروقه و سابقه سرقت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده به شهروندان توصیه کرد موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند، مجهز کنند.

کشف ۲۵ کیلو انواع مواد مخدر در فسا

فرمانده انتظامی فسا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آذر ماه و کشف ۲۵ کیلو و ۳۶۱ گرم انواع مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با محوریت مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء احساس امنیت در آذر ماه اجرا شد.

او گفت: ماموران انتظامی در چند عملیات جداگانه ضمن دستگیری ۵۱ خرده فروش مواد مخدر، مقدار ۲۵ کیلو و ۳۶۱ گرم انواع مواد مخدر نیز در بازرسی از پاتوق آن‌ها کشف کردند.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: طرح‌های انتظامی با هدف ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند با گزارش موارد مشکوک به شماره ۱۱۰، پلیس را در برخورد با هنجارشکنان همراهی نمایند.

توقیف اتوبوس با ۳ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف ۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: در راستای طرح مقابله با حمل کالای قاچاق و برخورد با سودجویان، مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک وآن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۷۵۷ ثوب انواع پوشاک و تعداد زیادی لوازم آشپزخانه قاچاق کشف شد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و درون خودرو در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و درون خودرو با ۲۵ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شده و با هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در تحقیقات انجام شده، متهمان به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و دورن خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سرچهان

فرمانده انتظامی سرچهان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری ۲۶ معتاد و خرده فروش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: دراجرای این طرح ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با اقدامات فنی و تخصصی، در بازرسی از تعدادی منازل از قبل شناسایی شده، موفق به جمع‌آوری و دستگیری ۲۶ معتاد و خرده فروش شدند.

فرمانده انتظامی سرچهان با اشاره به کشف ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی در این خصوص، گفت: دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت، توقیف ۷۲ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف، کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف ۹۳۶ عدد انواع قرص‌های روان گردان، کشف ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و فاقد مجوز و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی است.

سرهنگ لشکری گفت: طرح‌های پاکسازی در رابطه با خرده فروشان و دستگیری مجرمین و سارقان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی شهرستان کوار از توقیف یک سواری و کشف ۶ دستگاه ال‌ای دی ۵۵ اینج خارجی قاچاق خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کوار حین ایست و بازرسی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶ دستگاه دستگاه ال‌ای دی ۵۵ اینج قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف هروئین از معده قاچاقچیان

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۷۷۰ گرم هروئین با هوشیاری ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: ماموران انتظامی ممسنی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور کوهچنار- ممسنی به یک دستگاه تندر ال نود حامل ۴ نفر مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از خودر مقدار ۲۱۰ گرم هروئین که در صندلی عقب جاسازی شده بود کشف که به سه نفر از سرنشینان که احتمال بلع مواد مخدر توسط آنان متصور بود مشکوک و آنان نیز برای بررسی دقیق‌تر به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه ۵۶۰ گرم هروئین هم از داخل شکم قاچاقچیان کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۲۸ نفر معتاد و خرده فروش در این شهرستان جمع‌آوری و دستگیری شدند.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان داراب به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: در اجرای این طرح ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با اقدامات فنی و تخصصی، در بازرسی از تعدادی منازل، موفق به جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده فروش شدند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به کشف ۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی در این خصوص، گفت: دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۳۶ فقره انواع سرقت، توقیف ۶۰ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف، کشف ۶۶۰ لیتر سوخت قاچاق، از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نی ریز

فرمانده انتظامی نی ریز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان داراب با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آسیب‌زا و ارتقاء احساس امنیت، یگان‌های انتظامی با بهره‌گیری از مشارکت و همدلی شهروندان و اشرافیت اطلاعاتی، با استفاده از تمام توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

او گفت: دستگیری ۱۸ سارق با اعتراف به ۱۶ فقره انواع سرقت و یک خرده فروش و کشف یک کیلو مواد مخدر از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تقدیر و تشکر کرد و خواستار استمرار این تعامل و همکاری شد.

کشف کالای قاچاق در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار و ۷۲ قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف شد.

سرهنگ اکبرپور با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.