سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت‌خوانی حافظ دل‌ها در قاف قلم

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس از برگزاری مجموعه برنامه‌های ادبی در قالب کاروان روایت حبیب خبر داد و گفت: در همه سال‌های گذشته فارسی‌ها پیشتاز تکریم سردار شهید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

هاشم کرونی گفت: در آستانه سومین سالگرد عروج جاودانه سردار دلها، شهر شیراز و استان فارس میزبان کاروان روایت حبیب است و برنامه‌های ادبی سهم ویزه‌ای در این کاروان دارند.

او گفت: ادبیات بخش محوری همه رویداد‌های فرهنگی استان است و در این رویداد نیز برنامه‌های مهمی به ادبیات علی الخصوص ادبیات داستانی اختصاص یافته که عمده این رویداد‌ها با حضور سارا عرفانی نویسنده جوان ادبیات انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و بخشی نیز به کارگاه‌های آموزشی اختصاص خواهد داشت.

کرونی، کارگاه‌های آموزشی روایت نویسی برای فعالین حوزه ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی و آموزش روایت نویسی برای نوجوانان را فعالیت‌های آموزشی این رویداد خواند و گفت: در کنار این برنامه‌های آموزشی قرار است نشست نقد کتاب «ایمان مریم» با حضور سارا عرفانی و بیژن کیا برگزار شود

او گفت: محوری‌ترین برنامه ادبیات در کاروان روایت حبیب، نشست پاورقی است که به نقد و گفتگو پیرامون کتاب‌های «حافظ دلها» تولید دفتر تاریخ شفاهی شیراز و «قاف» از آثار منتشر شده توسط انتشارات انقلاب اسلامی اختصاص دارد و با حضور سارا عرفانی، ساجده تقی زاده و هاشم کرونی برگزار خواهد شد.

دومین رویداد ملی کاروان هنری «روایت حبیب» همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها و در آستانه سومین سالگرد عروج جاودانه سردار دل‌ها در شهر شیراز و استان فارس برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.