سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج: در جام جهانی شکست خوردیم و عذرخواهی می کنم/ نباید می گفتم پرونده ویلموتس در جیب من است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من پذیرفته‌ام که در جام جهانی شکست خوردیم و بابتش هم حتما عذر می‌خواهم.

مهدی تاج درمورد حضور در برنامه جام ۲۰۲۲ شبکه ورزش اظهار داشت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از همراهی صمیمانه رسانه‌ها در طول جام جهانی تشکر کنم. من و همکارانم در فدراسیون فوتبال بی صبرانه علاقه‌مند به دریافت پیشنهادات و انتقادات دوستان رسانه‌ای هستیم. درباره مباحث مربوط به حضور در برنامه شبکه ورزش، آن شب به صورت کلی من انتظاراتی از نحوه سوالات و خود سوالات داشتم که اینجا قصد ندارم و نمی‌خواهم آن را باز کنم، اما برای مثال در بحث سرمربی اسبق تیم ملی، خیابانی می‌توانست بگوید روند پرونده ویلموتس چه شد که من هم باید پاسخ می‌دادم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خود او هم البته پذیرفت. خیابانی به یکباره گفت پرونده ویلموتس کجاست؟ شاید من هم نباید یکباره می‌گفتم در جیب من است، ولی باید روند را توضیح می‌دادم که این کار را انجام دادم. به صورت کامل این را توضیح دادم که پرونده ویلموتس با جرایمش ۹/۲ شده بود که این رقم شکست.

وی درباره مباحث مطرح شده با مجری جوان برنامه عنوان کرد: واقعیت این است که این مجری، مثل فرزند خود من است. به او علاقه هم دارم. در آغاز جام جهانی هم تنها با او در همین برنامه صحبت کردم. روز آخر هم قرار شد به برنامه بروم. من به او علاقه دارم و عذرخواه هم هستم. در فدراسیون فوتبال هم افرادی در سن او کار‌های مهمی را انجام می‌دهند. دوست ندارم ناراحت شود. اخیرا هم در نشستی با مسئولین محترم، ارتباطات میان صداوسیما و فدراسیون فوتبال تنظیم شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نتایج تیم ملی در جام جهانی، اظهار داشت: نتیجه همیشه در زمین رقم می‌خورد. درست است که ما در بیرون زمین فشار بدی را تحمل کردیم و بازیکنان اصلا تمرکز دوره‌های قبلی را نداشتنند و شاید زمان بگذرد و دیگر کسی یادش نیاد که این مسائل چه بود. کما اینکه در بازگشت ما به ایران خیلی به این موضوع مهم پرداخته نشده که تیم چقدر در قطر از فضای تمرکز و رقابت فاصله داشت. با این حال من پذیرفته‌ام که شکست خوردیم و بابتش هم حتما عذر می‌خواهم. اگرچه عذرخواهی ما در بیانیه فدراسیون را کسی ندیده، ولی من و همکارانم با کمال خضوع و فروتنی این کار را انجام داده بودیم. معتقدم در اوضاع نرمال و طبیعی تیم ما با این بضاعت صعود می‌کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: می‌دانم که بحث اصلی این روز‌های فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من به شما اطمینان می‌دهم که فدراسیون و هیات رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم مان را اعلام می‌کنیم.

تاج درباره برنامه‌های آتی مربوط به رقابت‌های باشگاهی قاره کهن خاطرنشان کرد:کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت جدیدی از رقابت‌های لیگ قهرمانان را ابلاغ کرده است. به زودی در این باره با مردم صحبت‌های زیادی خواهم داشت. در این مجال، باز هم به مردم شریف ایران که روز‌های سختی را پشت سر گذاشتند سلام می‌گویم. امیدوارم همیشه مثل امروز که رحمت الهی بارید و کام همه را شیرین کرد، شاد باشند. از همه طلب همراهی می‌کنم و امیدوارم بازهم در آینده فرصت این را داشته باشیم که شادی را به ملت هدیه بدهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۴ دی ۱۴۰۱
یه مسئول جوان و کاربلد بیارید نه پیرمرد دزد و پر طمغ
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۱
برو بجهنم مفسد
علی
۱۸:۰۲ ۰۴ دی ۱۴۰۱
۴پله درفیفا سقوط مان دادی
پول ویلموتس هم که هیچ
برکناری اسکوچیچ هم که زلزله بود
رییس فیفا هم بشی
به درد فوتبال ایران نمی خوری
چه رسد به نایب رییس آسیا
یک مقداری هم از کارنامه ی درخشانت
صحبت کن
الان شما شاکی هم هستی؟؟؟
تمام مردم ایران هم لابدمتهم هستن
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ دی ۱۴۰۱
این واکنش نشون میده انقدر هم بی درو پیکر نیست کشور، با یه خدافظی خوشحالمون کن. یه مدیر جوان و با انگیزه برای خدمت به کشور بهتر از هزار تا امثال اینه.
بنیامین
۱۱:۰۵ ۰۴ دی ۱۴۰۱
سلام از رئیس صدا و سیما درخواست می‌کنیم تا با فراهم سازی این امکان را در همه استان‌ها ایجاد کنند تا از طریق گیرنده‌های دیجیتال بتوانیم برنامه‌های تلویزیونی دیگر استان‌ها را نیز تماشا کنیم یعنی بتوانیم تمامی
شبکه های استانی را با گیرنده دیجیتال دریافت و تماشا کنیم
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۴ دی ۱۴۰۱
دوران بخور در رو تمام شده ، وقتشه جابگو در پیشگاه ملت و دادگاه بشی ، منتظزیم تا حکم ضبط اموال و حبس طویل المدت تو را ببینیم . دور نیست بی آبرو . الان افتادی موس موس تا جایگاهتو حفظ کنی ؟
ایرانی
۰۹:۰۵ ۰۴ دی ۱۴۰۱
ما شادی نخواهیم کیو باید ببینیم حالا هر بی سروپایی میخواد به ما شادی هدیه بده.
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۴ دی ۱۴۰۱
ايشون بايد عوض بشه،با اين كه ايشون پرونده داشته چرا اجازه دادند رييس فدراسيون بشه؟بايدنمايندگان در خواب فرورفته، وزير ورزش رو استيضاح كنند.
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۱
بهترین عذر خواهی استعفا
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۴ دی ۱۴۰۱
چرانظرات پخش نمی کنید
مریم
۰۷:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۱
نوش دارو بعد از مرگ سهراب با اون بعضی از بازیکنان غرب گرا ورنگین کمانیشون
حسن
۰۷:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۱
همچین مسئولی که مسئول (کسی که مورد سؤال وبازخواست قرار میگیرد)نیست باید محاکمه شود.
ناشناس
۰۶:۵۸ ۰۴ دی ۱۴۰۱
خب وقتی کسی عذر خواهی می‌کند بعد استعفا می‌دهد، مگه نمیدونی آقای تاج؟
ناشناس
۰۵:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۱
آقای تاج زمان هم که بگدرد یادمون نمیرود که ۶ تا خوردیم
فرزند چهارم ک کپن نداشت
۰۳:۳۵ ۰۴ دی ۱۴۰۱
اول هر طور دلشون میخواد حرف میزنند بعد عذرخواهی هم نمیکنند بهانه می‌آورند؛ اگر کشور ما مدیر های نالایق رو تنبیه میکرد اوضاع الان اینطور نبود
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۱
انگار فوتبال مال باباشه
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۳ دی ۱۴۰۱
باختیم بد هم باختیم
من دارم به قهقرا میرم
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۳ دی ۱۴۰۱
عذرخواهی؟! این شخصِ متهم به اختلاس باید هرچه زودتر محاکمه و مجازات بشود.
درویش
۲۲:۴۹ ۰۳ دی ۱۴۰۱
آقای تاج چقدرگوشت می خواری.اینهم تیک آقای تاجی هنگام صحبت کردن.شماحساب کن آقارفته خارج بایی مقام ورزش درخارج میخوادصحبت کنی.خارجی حتمآمی گویدتاج میخواد(اجی مجی لاترجی)کنی
حسنک دبیر
۲۲:۲۹ ۰۳ دی ۱۴۰۱
خیلی زحمت کشیدین که عذرخواهی کردین جناب تااااج !!!
مرد حسابی در اینگونه موارد عذرخواهی باید حداقل با استعفا همراه باشد.
عذرخواهی خشک و خالی به چه درد این ملت میخوره در حالی که همچنان بر اریکه قدرت فوتبال کشور تکیه زدی و گویا قراره این ملت بدلیل وجود امثال شماها در مسند قدرت بخصوص در حوزه فوتبال باز هم همچنان خسارت مالی و حیثیتی بده ؟؟؟!!!
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۳ دی ۱۴۰۱
تو که از جام‌ جهانی فقط فکر خودت و جیبت بودی . کی روش یکبار درس شو پس داده بود . باخت ایران در برابر انگلیس و آمریکا کاملا تبانی بود . درد و بلای مراکش بخوره تو سرتون .البته بچه های تیم ملی نه ،تو و کی روش و سایر کسانی که در این باخت برای منافع خودتون دست داشتین .
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۱
ویلموتس پول بادآورده بوداگه یه ایرانی قصدنداده بودالان به پدرش درآورده بودین ولی امثال شماهاکسی باهاتون کارنداره بجای معذرت خواهی بادبرکناربشی.ودادگاهی
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۳ دی ۱۴۰۱
بیت المال رو نابود کنی و بعد با عذرخواهی تمومش کنی
نه بابا
دراین دنیا تاوانشو باید بدهی
در اون دنیاهم‌که مدیون۸۰ملیون نفری
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۳ دی ۱۴۰۱
وقتی که بعنوان متهم مالی عنوان میشی وبعدش برای فراربعنوان ناراحتی قلبی استعفا می دی بعد می بینی نه بابا خبری نیست دوباره بعنوان رییس فدراسیون انتصاب میشی باید هم با غرور گردن کلفتی جواب سربالابدی
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ دی ۱۴۰۱
چه عجب!
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۱
اینم حقه هست برای باقی ماندن در سمت نان و آبدار
علی آقا
۲۰:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۱
ای خدا لعنت کنه اون افرادی را در مملکت کارشون فقط خیانت به مردم است در غالب مثلا خدمت به مردم . آخه این حرام خوار را که باید در زندان باشد را میکنن رییس فدراسیون اونوقت باید تو تلویزیون که اینهمه مردم دارن تماشا میکنن با این وقاحت جوابهای چرند و بی تربیتی میده . خدا از باعث و بانی نگذره . از هر قوه ای که میخاد باشه .چه مقننه که قانون را پیگیری نمیکنه که افراد بازنشسته نباید مناسب دولتی داشته باشن . از قوه مجریه که باعث بکار گیری این میشن و از قوه قضاییه که اینقدر محاکمه این فرد خاطی را به تعویق میاندازن .
بی نام
۲۰:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۱
به تاج بگید جون مادرت برو کنار همه چیز درست میشه فوتبال ایران تا مثل شمایی داره پیشرفت نمیکنه چند تا جام جهانی گذراندیم وبا یک گل یا یک مسادی میتوانستیم صعود کنیم همین یه کار رو هم نکردند بعد با ابزار خرسندی گفتید باید تمام تمرکزمون رو باید رو جام ملتهای آسیا بزاریم
همه اش با روح و روان ۸۰میلیون ایرانی با غیرت و فوتبال دوست بازی کردید فقط لطفا نباشید با این فکرانتان و چهارسال پیش با این بازیکنان وبا این مربی هیچی ونشدید دوباره بازهم همین تیم و همین مربی از خودم متاسفم که عرق دارم به وطنم #خائن به بیت المال
علی
۲۰:۳۲ ۰۳ دی ۱۴۰۱
حیف نون
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۱
این فرد باید اخراج بشه چرا با همچین ادمایی مدارا میکنید که باز فردا توهین دیگری کند و دوباره با یه عذر خواهی ساده و سرسری به شعور اینهمه مخاطب توهین کنه؟؟؟
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۱
خائنان تاجدار را اخراج کنید.