سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حرکت همه دستگاه‌ها برای توسعه استان

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم حرکت همه دستگاه‌ها و بخش خصوصی و دولتی در کنار هم برای توسعه استان، گفت : کار جزیره‌ای استان را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند و همه باید در کنار هم حرکت کنیم.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز (سوم دی) در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم حمایت از دانش بنیان‌ها و توسعه فعالیت‌های آن‌ها گفت : رشد دانش بنیان‌ها به رشد و توسعه استان در تمام ابعاد منجر می‌شود و همه باید در هر حوزه‌ای از شرکت‌های فناور و دانش بنیان حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی به ظرفیت بالای استان در این حوزه اشاره کرد و افزود: عملکرد شرکت‌های فناور و دانش بنیان در این زمینه به حدی است که در صورت حمایت نه تنها رافع نیاز‌های استان خواهند بود، بلکه می‌توانند به عنوان یک پیشران توسعه در سطح کشور هم نقش آفرینی کنند.

صحرایی با تاکید بر لزوم حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در استان گفت: دانش بنیان‌ها در این زمینه می‌توانند پیشران باشند و اقتصاد استان را به یک اقتصاد دانش بنیان تبدیل کنند.

وی تاکید کرد: هرچه در حوزه دانش بنیان و تقویت آن حرکت کنیم، نتایج فعالیت‌های آن‌ها موجب توسعه حوزه‌های مختلف استان می‌شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است حرکت هماهنگ در این مسیر است، چرا که با کار جزیره‌ای هیچ زمان به نتیجه نخواهیم رسید .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.