سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای چوب در نوشهر

ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی یک قاچاقچی حرفه‌ای چوب را در نوشهر دستگیر کردند.

بهزاد لُر دلسمی جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای چوب با هماهنگی قاضی کشیک دادگستری نوشهر خبر داد و گفت:این قاچاقچی چوب مدتی تحت نظر یگان حفاظت بود که پس از بارگیری چوب آلات قاچاق از منطقه "زریت عباس آباد " در منطقه اَناروَر نوشهربه دام ماموران منابع طبیعی افتاد.

او افزود: این فرد با سلاح سرد (قمه) قصد ایجاد رعب و وحشت و درگیری داشت که ماموران منابع طبیعی ضمن مقاومت در مقابل این متخلف توانستند وی را دستگیر کنند.

لردلسمی گفت: این قاچاقچی چوب الات جنگلی که قصد داشت این چوب آلات را به یکی از شهر‌های شمالی حمل کند به همراه ۱۰ اصله گرده بینه درخت توسکا به حجم دو متر مکعب که به صورت قطعات یک متر و ۱۰ سانتی بریده شده بود، بازداشت و خودروی نیسان وی نیز به پارکینگ انتقال یافت.

جانشین یگان منابع طبیعی ارزش چوب آلات مکشوفه را ۱۵۰ میلیون ریال ذکرکرد و افزود: پرونده تخلف این فرد که سابقه قاچاق چوب دارد برای رسیدگی به دادگستری ارسال شد.

لردلسمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تجاوز در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره ۱۵۰۴ امداد جنگل یا سامانه ۱۳۹ سازمان منابع طبیعی تماس حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.