سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده های کرمانشاه لغزنده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در سطح استان و لغزنده بودن تمام جاده‌ها؛ به رانندگان توصیه کرد : با سرعت مطمئنه و رعایت طول فاصله با خودروی جلو بدون شتاب و عجله رانندگی کنند.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : بارش باران از ساعت ۲۳ جمعه در سطح استان و بارش برف در نقاط مرتفع استان از ساعت ۲ بامداد شروع شده و گردنه‌های کرمانشاه را سفید پوش کرده است.

وی گفت: بارش برف در گردنه‌های قلاجه، سرمیل، مرصاد، بید سرخ و مله ماس را سفید پوش کرده که با همت تیم‌های راهداری و یگان‌های امدادی استان با نمک و شن پاشی و برف روبی در حال حاضر کاملا باز هستند و تردد بدون زنجیر چرخ در این گردنه‌ها امکان پذیر است.

دستغیب گفت: همه راه‌های استان جز گردنه تته در محور جاده مریوان - پاوه که معمولا در ایام سال همیشه به دلیل بارش برف مسدود است، باز هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گردنه‌های قلاجه، مله دار و مله ماس دچار مه گرفتگی است از رانندگان خواست حتما حد فاصله با خودرو جلویی را رعایت کنند، چراغ مه شکن خود را روشن کنند و اگر چراغ شکن ندارند با نور بالا حرکت کنند و حتما فلش‌های ۲ طرف عقب خودروشان را روشن نمایند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.