سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش اولین برف زمستانی در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب گفت : نخستین برف زمستانی که از نیمه شب گذشته در شهر سرمست از توابع بخش گواور این شهرستان شروع به بارش نمود، این منطقه را سفیدپوش کرد.

وحید محمدی فرماندار گیلانغرب گفت : با بارش برف در بخش گواور از نیمه شب گذشته تا بامداد امروز، ۱۰ سانتیمتر برف در شهر سرمست برف بارید که در ارتفاعات بیشتر از این مقدار بود.

وی اظهار کرد: از اولین ساعت آغاز بارش‌ها، تمام عوامل راهداری و دستگاه‌های خدمات رسان در محور‌های مواصلاتی شهرستان و نقاط برفگیر مستقر شده اند و مشغول ارایه خدمات هستند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: با وجود بارش برف، تمام جاده‌های این شهرستان باز و تردد خودرو‌ها در آن‌ها جریان دارد و گروه‌های راهداری به همراه ماشین آلات سنگین و برف روب مشغول نمک پاشی در تمامی مناطق برفگیر هستند.

محمدی ادامه داد: در بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب نیز ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته ایم که بیشترین مقدار بارش در سطح استان کرمانشاه بود.

وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست با توجه به بارش باران و برف و لغزندگی جاده ها، علاوه بر اطمینان از سالم بودن خودرو تمام نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار در جاده‌ها نباشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.