سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات برای نوسازی تجهیزات کشاورزی استان یزد

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان یزد از پرداخت تسهیلات به کشاورزان در راستای سند یزدنوین برای تجهیز و به روزرسانی تجهیزات خبر داد.

حاجی حسینی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان یزد گفت: یکی از اهداف استراتژیک و بلندمدت و سیاست کلان کشاورزی، توسعه هوشمندسازی سیستم‌های تولیدی در این بخش است.

او افزود: در این راستا خط اعتباری هوشمندسازی به مدت ۱۰ تا ۱۱ سال ابلاغ شده و حمایت دولت در قالب پرداخت تسهیلات را شاهد هستیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان ادامه داد: با توجه به کمبود گاز در استان و کشور، اولویت را به هوشمندسازی گلخانه‌ها و واحد‌های مرغداری اختصاص داده ایم.

او تصریح کرد: حدود سه هزار و ۷۰۰ واحد گلخانه‌ای و ۷۴۰ واحد مرغداری در استان با استفاده از گاز با تعرفه ارزان و کشاورزی مشغول تولید هستند که از آنان می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کرده و از تسهیلات دولت در این بخش استفاده کنند.

حاجی حسینی اظهار داشت: این تسهیلات با سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۵ ساله بوده که دولت ۸۰ درصد هزینه مورد نیاز اصلاح و بازسازی گلخانه‌ها و مرغداری‌ها را در قالب تسهیلات پرداخت می‌کند و ۲۰ درصد هم آورده خود این افراد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.