سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ پایگاه ثابت امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان سمنان فعال است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی ۱۴ پایگاه ثابت امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.

مظفر محمدخانی ابراز داشت: برای ارایه خدمات امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه ۳۶ دستگاه انواع خودروی امدادرسان در مدار فعالیت قرار دارد.

وی بیان کرد: ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودرو نجات و ۱۰ دستگاه خودرو کمک‌دار، برای خدمت‌رسانی در محور‌های مواصلاتی استان وجود دارد.

وی افزود: برگزاری یک دوره توان افزایی برای ۴۰ نجاتگر کادر پایگاه‌های امداد و نجات، تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات به امکانات اسکان اضطراری مانند پتو و چادر، نصب بنر‌های تبلیغاتی در پایگاه‌ها برای اطلاع رسانی و آموزش همگانی، از جمله اقدامات در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه در استان سمنان است.

محمدخانی تصریح کرد: تجهیز نیرو‌های هلال احمر به تجهیزات انفرادی (لباس گرم)، برگزاری توان افزایی پیش بیمارستانی و نجات فنی برای ۱۰۰ نفر از داوطلبان شرکت کننده در طرح زمستانه امداد و نجات، به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات پایگاه‌ها و انبار‌های آماده عملیات استان، از دیگر اقدام‌های انجام شده در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه در استان سمنان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.