سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلومبرگ از ابتلای حدود ۳۷ میلیون چینی به کرونا در یک روز خبر داد

پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد طبق اطلاعات دریافتی به احتمال زیاد حدود ۳۷ میلیون چینی در یک روز به کرونا مبتلا شده اند.

چین در روز‌های اخیر انجام برخی آزمایشات انبوه برای تشخیص کرونا را متوقف کرده و دیگر مبتلایان بدون نشانه را در آمار روزانه گزارش نمی‌کند.

یک شرکت اطلاعات بهداشتی در چین مدعی شد با لغو محدودیت‌های کرونایی در این کشور، احتمالا روزانه بیش از ۵ هزار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می‌دهند.

داده‌های رسمی که از سوی دولت چین منتشر می‌شود از ابتلای ۱۸۰۰ نفر به کرونا و تنها مرگ ۷ نفر بر اثر این بیماری خبر می‌دهد که این داده‌ها در تضاد کامل با اطلاعاتی است که برآورد‌های این شرکت داده‌های بهداشتی عنوان می‌کند.

یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت که به احتمال زیاد به دلیل برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی در چین، این کشور در روز‌های آینده برای اعلام نتایج مبتلایان و افرادی که فوت کرده اند با مشکل مواجه خواهد شد.

روزنامه بلومبرگ نیز امروز (جمعه) با استناد به برآورد‌های مقامات ارشد بهداشتی در چین گزارش داد که نزدیک به ۳۷ میلیون نفر در چین ممکن است تنها ظرف یک روز در هفته گذشته به کووید-۱۹ مبتلا شده باشند.

این گزارش با استناد به صورت جلسه کمیسیون بهداشت ملی چین که روز چهارشنبه برگزار شد، افزود: حدود ۲۴۸ میلیون نفر که تقریبا ۱۸ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهد احتمالا در ۲۰ روز نخست دسامبر (ماه جاری میلادی) به این ویروس مبتلا شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.