سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ؛

قاچاقچیان مواد با ۲۴ کیلو تریاک زمین گیر شدند/توقیف تانکر حمل سوخت قاچاق 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه یکم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید مقادیری مواد مخدر توسط دو نفر از قاچاقچیان سابقه دار از مرز‌های شرقی و انتقال آن به استان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد ۳ قاچاقچی با ۲ دستگاه خودرو در حال انتقال محموله مورد نظر از محور‌های مواصلاتی بویین زهرا هستند که پس از هماهنگی قضائی و استقرار در مسیر مورد نظر هر دو خودرو در ورودی شهر بویین زهرا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۲۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی گفت:  سه متهم دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

توقیف تانکر حمل سوخت قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت:  در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون کشنده، حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از مسیر روستای "فتح آباد" شهرستان بوئین زهرا به سمت جاده "چرم سازی"، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ وجیه الله عبدی افزود: ماموران پس از مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر و در بازرسی از آن ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی را کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی و سوخت کشف شده تحویل سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.