سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

به مناسبت هفته پژوهش، از پژوهشگران برگزیده دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تجلیل شد.

در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:  در حوزه سلامت، برنامه دانشگاه رفع نقص مجموعه‌های بهداشتی، خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت و تکمیل دیگر پروژه‌های بهداشتی است.

محمد حسبن سرمست شوشتری، مستقر کردن پزشکان متخصص در مناطق محروم و حضور متخصصین در نقاط مختلف استان، تکمیل زیر ساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی را ازدیگر برنامه‌های حوزه درمان عنوان کرد.

او می‌گوید: با برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه بیمارستانی وجود دارد، نوسازی و ساخت بیمارستان‌ها در شهر‌های باغملک، مسجد سلیمان، شوشتر و شوش و بیمارستان ابوذر اهواز شروع شد که در سال‌های اخیر به نتیجه خوبی رسیدند و در حال خدمات رسانی به هم‌استانی‌های عزیز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: سعی داریم نوسازی بیمارستان‌های رازی و گلستان اهواز را نیز که فرسوده‌اند و در شأن مردم نیستند را شروع کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانیم.

آقای سرمست گفت: با همکاری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و نیز همکاران حوزه پژوهشی توانستیم برنامه‌های خوبی را در این زمینه داشته باشیم و سعی کردیم مشکلات پیش راه پژوهشگران را از نظر اعتباری، تجهیزاتی و فیزیکی برطرف کنیم.

او همچنین در سخنانی یاد و خاطره حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول فقید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را گرامی داشت.

در این مراسم از پژوهشگران نمونه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.