سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ دستگاه دولتی مازندران مشمول قطع گاز

۲۰ دستگاه دولتی مازندران مشمول قطع گاز می‌باشند که لیست آن‌ها به استانداری اعلام شده است.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه تاکنون گاز تعدادی از ارگان‌های دولتی در استان قطع شده‌است، گفت: با برودت هوا و افزایش مصرف گاز، اخیراً ۲۰ دستگاه دولتی دیگر مشمول قطع گاز می‌باشند که لیست آن‌ها به استانداری اعلام شده و در صورت عدم اصلاح فوری در روند مصرف خود، گاز این دستگاه‌ها نیز قطع خواهد شد.

او از اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد و افزود: ۳ هزار مورد سازمان‌های ادارای و عمومی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون پایش شده‌اند.

مایلی رستمی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی صرفه‌جویی در مصرف گاز از سوی معان اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری، مکاتبه و ابلاغ به همه ادارات و نهاد‌های دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز، شرکت گاز مازندران اقدام به تشکیل گشت‌های پایش مصرف گاز ادارات و ارگان‌های دولتی کرده است.

او با بیان اینکه از شروع این طرح تا‌کنون ۲۰۰ مورد اخطار به ادارات و ارگان‌های دولتی استان که نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام نکرده‌اند ابلاغ شده‌است، گفت: پیرو اخطار‌های صادره، متاسفانه برخی از دوایر دولتی نه تنها در جهت رعایت الگوی مصرف اقدامی نکرده‌اند بلکه افزایش مصرف نیز داشته‌اند که به ناچار نسبت به قطع گاز آن‌ها اقدام شده است.

مایلی رستمی بر ضرورت صرفه‌جویی مشترکین خانگی و اداری در مصرف گاز تاکید کرد و افزود: به منظور صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، از مسئولان ادارات درخواست شده بود که وسایل گرمایشی سازمان‌ها را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.