سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

اجرای طرح یلدانه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایلام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: طرح یلدانه با شعار «در طولانی‌ترین شب سال در کنار شماییم» با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا در استان ایلام اجرا شد.

غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان طرح «یلدانه» در سرای سالمندان آسایش ایلام، بخش کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام و پایگاه امداد و نجات شهید امیدی شهرستان ایلام برگزار شد.

وی بیان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام با حضور در سرای سالمندان آسایش با اجرای برنامه‌های شاد در کنار این عزیزان و توزیع بسته‌های خوراکی شامل شیرینی، میوه، آجیل و غذای گرم در بین سالمندان، شبی شاد را در کنار این افراد سپری کردند.

وی مطرح کرد: در ادامه اجرای طرح یلدانه داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام همزمان با فرارسیدن شب یلدا به دیدار بیماران بستری در بخش کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام رفتند و با اهدای بسته‌های یلدانه و نقاشی روی صورت کودکان، تلاش کردند تا در این شب لبخندی را به آن‌ها هدیه کنند.

وی افزود: در اجرای طرح یلدانه، جمعی از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان ایلام به پایگاه امداد و نجات شهید امیدی شهرستان ایلام رفتند و در جمع عوامل این مرکز حضور یافتند و آئین شب یلدا را در کنار این عزیزان برگزار کردند.

برچسب ها: هلال احمر ، شب یلدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.