سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر معاون برق و انرژی وزیر نیرو از فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

همایون حایری معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر به روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از فعالیت‌های مجموعه شرکت برق منطقه‌ای استان تقدیر کرد.

همایون حایری معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر به روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از فعالیت‌های مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ تقدیرکرد.

متن لوح اهدایی بدین شرح می‌باشد.

جناب آقای سراوانی مدیر محترم روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان؛

صنعت برق ایران در سایه تلاش خالصانه، پشتکار و همت کارکنان متعهد و دلسوز خود، دستاورد‌های ارزشمندی را داشته و هر برگ از صفحه پر افتخار آن تصویرگر تلاش‌های جهاد گونه نیرو‌هایی است که برای سربلندی ایران عزیز تلاش میکنند. دراین بین اطلاع‌رسانی مجموعه صنعت برق در گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی، نقش تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت‌های صنعت برق در اولین سال دولت مردمی داشته است. ضمن قدردانی از تلاش‌های شما و همکاران روابط عمومی، امید است که پرتو عنایات حضرت باریتعالی همواره موفق و مؤید باشید.

  این لوح به نمایندگی از مجموعه بزرگ شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به آقای سروش سراوانی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان در همایش مدیران روابط عمومی‌های صنعت برق کشور در مشهد مقدس اعطا شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.