سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی:

پژوهش محور اصلی سرمایه گذاری برای آینده روشن کشور است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: پژوهش محور اصلی سرمایه گذاری برای آینده روشن کشور محسوب می‌شود و نتایج مطلوبی را بدنبال دارد.

دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آیین تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر این دانشگاه، پژوهش را یکی از اولویت‌های مجموعه دانشگاه دانست که به پیشرفت در حوزه آموزش و به تبع آن، توسعه خدمات بهداشت و درمان می‌انجامد و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او با بیان اینکه حضور پرشور اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، محققان و مسئولان در این آیین، نشانگر اهمیت امر پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، اظهار کرد: هر گونه رخداد و بحرانی نباید مانع از حرکت چرخه پژوهش شود و باید برای ارتقای آن تلاش کرد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، حضور اساتید هیات علمی، دانشجویان، محققان و پژوهشگران در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه را ظرفیتی برای ارتقای جایگاه دانشگاه برشمرد که نیازمند همت و تلاش مضاعف است.

دکتر سید وحید حسینی تصریح کرد: اساتید هیات علمی دلسوز و متفکر، سرمایه‌های دانشگاه هستند و باید با هدف گذاری از تجربیات، تفکر و توانمندی آنان برای ارتقای جایگاه دانشگاه به ویژه در امر پژوهش استفاده کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین تقویت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان را نیازمند توجه ویژه مسئولان، محققان و پژوهشگران به اهمیت و نقش شرکت‌های دانش بنیان در خودکفایی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

او با اشاره به پیشینه موفق اقدامات و برنامه‌های گروهی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر پیاده سازی این رویکرد در حوزه پژوهش به عنوان گامی برای تسریع در تولید و اثربخشی هرچه بهتر نتایج تاکید کرد.

دکتر حسینی ضمن اعلام حمایت از امر پژوهش و طرح‌های های مطلوب و تاثیرگذار پژوهشی در راستای رفع نیاز‌های مردم، افزود: پژوهش اصل و اساس اقدامات است و هزینه کرد در این زمینه، یک نوع سرمایه گذاری برای آینده روشن کشور محسوب می‌شود که نتایج مطلوبی را بدنبال دارد.

برچسب ها: پژوهش ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.