سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه چیست؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این دانشگاه با بیمه سلامت در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مردم، گفت : از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارتقای کیفیت با ارائه خدمات بهتر و کاهش هزینه‌های درمانی برای بیماران است.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تفاهم نامه در راستای رفع موانع اداری و اجرای فی مابین مراکز درمانی با بیمه سلامت منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت به بدنه وزارت بهداشت و درمان ملحق شده است، گفت: در این مدت بیمه سلامت با اجرای طرح‌های مهمی مانند درمان رایگان بیماران خاص و صعب العلاج، دارویار و نسخه نویسی الکترونیکی خدمات کم نظیری به مردم ارایه کرده است.

محمدی از مهمترین عوامل ارتقای کیفیت خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های مردم در بیمه سلامت را گسترش سامانه‌های الکترونیکی مانند نسخه نویسی الکترونیکی عنوان کرد و بیان داشت: با گسترش سامانه‌های الکترونیکی کار‌های بسیار زیادی با خدمات بهتر و با کیفیت‌تر در حوزه تشخیص، درمان، بستری و دارو می‌توانیم به مردم اریه کنیم و هزینه‌های هم به مردم تحمیل نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جمله طرح‌های مهم را نسخه نویسی الکترونیکی دانست که در راستای منافع مردم و سیستم درمان با ارتقای کیفیت خدمات تامین می‌کند که بیمه سلامت کرمانشاه جزو استان‌های پیشرو است.

محمدی از خدمات بیمه سلامت استان کرمانشاه قدردانی کرد که همواره در ارتقا کیفیت خدمات در کشور جزو استان‌های برتر بوده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.