سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید برخورد‌ها با عاملان توزیع مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح‌های برخورد با عاملان خرد و کلان توزیع مواد مخدر در کرمان با جدیت هر چه بیشتر افزایش می‌یابند.

سردار عبدالرضا ناظری در نشست اواخر آذرماه کمیته مقابله با مواد مخدر که با حضور مسئولان و نمایندگان سازمان‌های نظامی، انتظامی، قضایی و اطلاعاتی دخیل در این حوزه برگزار شد، افزود: طی چند ماه اخیر در سایه اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر یگان‌های انتظامی، کشفیات بالایی در عملیات‌های شبانه روزی پلیس سراسر استان رقم خورد.

او افزود: در این زمینه به منظور کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه به ویژه کاهش گرایش قشر جوان به مواد افیونی بیش از پیش و خیلی جدی‌تر از قبل با عاملان خرد توزیع مواد مخدر در محله‌های شهری و روستایی برخورد و در کنار دستگیری خرده فروشان، رابطان و مشتری‌های آنان را هم شناسایی و تحت رصد قرار می‌دهیم.

سردار ناظری تصریح کرد: در همین رابطه لازم است پیرامون طرح‌های تشدید برخورد با عاملان خرد توزیع مواد مخدر یک سری تحقیقات و پژوهش‌های میدانی و علمی هم صورت بگیرد تا نسبت به دلایل ارتکاب این قبیل جرائم به درک بهتر و روشن تری برسیم و از طرفی برخورد‌های صورت گرفته نیز به نحوی به مردم اطلاع رسانی شوند که در آن‌ها جنبه عبرت آموزی و پیشگیری وجود داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان برخورد با خرده فروشان را یکی از مطالبات اصلی مردم از پلیس برشمرد و گفت: پلیس در این راستا با جدیت بیشتری طرح‌های شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر را با بهره گیری از همه رده‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی دنبال می‌کند و لازم است سازمان‌های خدماتی، مشاوره‌ای و امدادی نیز در این زمینه بیش از پیش ورود و در راستای ساماندهی معتادان متجاهر، پاکسازی معتادان و ایجاد زمینه‌های اشتغال و بازگشت به زندگی این قشر آسیب دیده و آسیب زا ایفای نقش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.