سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی

طرح‌های اقتصاد دانش بنیان خروجی عملیاتی داشته باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی خواستار خروجی عملیاتی در طرح‌های اقتصاد دانش بنیان برای استان شد.

امروز دومین جلسه شورای رویداد تخصصی جهادگران علم و فناوری بر مبنای اقتصاد دانش بنیان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، نمایندگان پارک علم و فناوری و بسیج علمی استان و دیگر نهاد‌های مرتبط برگزار شد.

در این جلسه بسیج علمی استان به معرفی طرح اقتصاد دانش بنیان خود در قالب طرح تا ثریا و پارک علم و فناوری به معرفی طرح خود در قالب طرح تانا یا همان طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان پرداخت.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در پایان این جلسه گفت: این جلسه در قالب اقتصاد دانش بنیان در بحث رویداد سراسری تخصصی برگزار شد.

در این جلسه بسیج علمی استان اعلام کرد که تا حدودی نظام و مسائل دانش بنیان استان شناسایی کرده و فراخوان‌هایی داده‌اند که به دنبال آن بالغ بر ۳۵۰ طرح از استان در حوزه دانش بنیان استحصال شده است.

بسیج علمی استان در نظر دارد این ۳۵۰ طرح را تبدیل به ایده‌هایی کند که قابلیت عملیاتی در سطح تجاری سازی دارد.

طرح بعدی مربوط به پارک علم و فناوری استان در قالب طرح تانا بود که در جلسه امروز مقرر شد این دو طرح به صورت مشترک در هم ادغام و در یک قالب پیگیری شود.

همچنین قرار بر این شد برای برگزاری این رویداد تخصصی، این دو دستگاه به صورت مشترک با محوریت پارک علم و فناوری و استفاده از ظرفیت بسیج علمی، بنیاد نخبگان، دانشگاه‌ها و هر دستگاهی که عضو ستاد اقتصاد دانش بنیان استان و قرارگاه همت و تسهیلگری است با یکدیگر همکاری داشته باشند.

ماه عسل و خروجی این است که بتوانیم مسائل دانش‌بنیان استان را شناسایی کرده و با کمک شرکت‌های دانش بنیان قدمی در جهت توسعه استان برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.