سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز و کشف هفت هزار دلار آمریکا از آن‌ها در اصفهان خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی گفت: باتوجه به نوسانات شدید قیمت ارز در روز‌های اخیر و سو استفاده دلالان در بی‌ثبات کردن و ایجاد اخلال در بازار ارز، طرح برخورد با دلالان ارزی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح مأموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند، چهار دلال ارزی را حین انجام معامله غیرمجاز دستگیر و از این افراد بالغ بر هفت هزار دلار آمریکا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان با توجه به دلایل و مدارک موجود و با توجه به قیمت گذاری‌های کذب و غیرواقعی و فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به همراه پرونده برای رسیدگی به جرم تحویل مرجع قضائی شدند.

او با هشدار به مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی و بازار ارز، گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان به صورت شبانه‌روزی تحرکات بازار را مورد رصد هوشمندانه قرار می‌دهد و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص این گونه جرایم را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.