سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اصفهان:

هدف دشمن، ناامید کردن مردم است

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان گفت: امروز هجوم دشمن، با هدف مایوس و نا امید کردن مردم است و ما باید امیدآفرینی کنیم.

جواد استکی گفت: جامعه اسلامی ما الگوی مقام برتر زن را از حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) دارد که ایشان در تربیت فرزندان، خانه داری وهمسرداری، در عرصه‌های سیاسی واجتماعی نمونه یک زن کامل می‌باشد که باید با تاسی ازاین بانوی بزرگ اسلام در راه احیای حق در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تا آخرین نفس ایستادگی و مقاومت کنیم و رسالت انقلاب اسلامی را به اهداف عالیه خود برسانیم.

او به امید آفرینی در جامعه اشاره و اضافه کرد: امروز هجوم دشمن، با هدف مایوس و نا امید کردن مردم است و ما باید امیدآفرینی کنیم.

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: دشمن با همه ابزار و قدرت خود برای ساقط کردن نظام مقدس اسلامی به میدان مبارزه آمده و ماهم باید با تلاش و کوشش در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

استکی به اهمیت حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی اشاره کردوافزود: در هر عرصه‌ای مردم در میدان حاضر بودند موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده ایم امروز مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر یک تشکل مردم نهاد است که برای امید آفرینی آمادگی همکاری در عرصه‌های مختلف را با ستاد امربه معروف، سازمان بازرسی، دادگستری و دیگر نهاد‌ها، هم برای مطالبه گری وهم برای برطرف کردن مشکلات مردم را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.