سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۴ کلاس درس با همت خیران در اشنویه در حال احداث است

مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم اکنون با پیگیری فرماندار و همت خیران ۹ مدرسه جدید در قالب ۶۴ کلاس درس در مناطق مختلف شهرستان در حال احداث است.

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: مدرسه ۶ کلاسه ملک نسا سلیم بیگی، ۱۲ کلاسه قلمچی، ۶ کلاسه اسماعیل امیر عشایری، ۹ کلاسه مامند زرزا، ۶ کلاسه شهر ویرانی، ۶ کلاسه امیرآباد، ۹ کلاسه عبدالرحمان احمدی، ۶ کلاسه ده شمس و چهار کلاسه مرحوم قاسمی از محل اعتبارات خیرین - مشارکتی در حال ساخت هستند.

وی ادامه داد: ۲ مدرسه ۶ کلاسه سلیم بیگی و ۱۲ کلاسه قلم چی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده بهره برداری و تحویل به آموزش و پرورش هستند.

مدیر آموزش و پرورش اشنویه اضافه کرد: عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی این شهرستان در سال ۱۳۹۷ با زیربنای هزار و ۵۳۵ متر آغاز شده و اعتبار هزینه شده برای این طرح آموزشی بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته هیچ پروژه راکد آموزشی در سطح اشنویه وجود ندارد و امیدواریم با اتمام ساخت این ۹ مدرسه مشکل کمبود فضا در شهرستان حل شود.

برهانی اضافه کرد: در مقطع ابتدایی ۹ هزار و ۹۷۵ دانش آموز، در متوسطه اول سه هزار و ۷۸۸، متوسطه دوم نظری یک هزار و ۹۳۲، متوسطه دوم هنرستان فنی ۲۹۱ و کاردانش نیز ۳۳۷ مشغول تحصیل هستند.

در این شهرستان ۱۶ هزار و ۳۲۳ دانش‌آموز در ۶۵۱ کلاس درس در حال تحصیل هستند.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.