سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ درصد پست‌های اداری استان اردبیل خالی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۳۰ درصد پست‌های اداری در این استان خالی است و این خلا با استخدام نیرو‌های جدید پر می‌شود.

داود شایقی گفت: با جمع بندی نیاز استخدامی استان قرار است از طریق استانداری اردبیل درخواست جذب نیرو در استان به رئیس سازمان امور استخدامی ارائه شود تا مجوز لازم برای استخدام‌های جدید دریافت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل می گوید: با توجه به اینکه سیل عظیمی از نیروهای استخدامی بازنشسته خواهند شد ما به شدت نیازمند جذب نیروهای جدید هستیم تا خلا به وجود آمده در ادارات جبران شود.

به گفته او، همه ساله در ۲ نوبت آزمون استخدامی به صورت کشوری برگزار می‌شود که در آخرین آزمون برگزار شده امسال هشت هزار نفر در این استان رقابت کردند که ۴۰۰ نفر آنها جذب ادارات شدند.

شایقی با اشاره به مطالعه توسعه و اشتغال استان گفت: در بحث اشتغال، مطالعات توسعه و اشتغال در روستاهای بالای ۴۰ خانوار به انجام رسیده تا در ۶۰۰ روستای استان سند جامع تهیه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل می گوید: براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ تعداد ۶۵ هزار بیکار در این استان به ثبت رسیده که جذب همه این نیروها در بخش اداری امکانپذیر نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا فرصت‌های اشتغال برای افراد بیکار فراهم آید.

شایقی گفت: البته نباید از ظرفیت‌های صنعتی استان اردبیل در بحث اشتغال غفلت کرد و ضرورت دارد در این حوزه برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های درست و لازم انجام شود.

او می گوید: ۳۰۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۲۴ دستگاه استان اردبیل با تامین اعتبارلازم چند روز پیش به صورت کامل پرداخت شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بخشی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان اردبیل شهریورماه سال گذشته پرداخت شده که رقمی معادل ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.