سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال به بیش از ۸ هزار مددجو در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: اشتغال بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امسال در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

علیرضا حسین نژاد گفت: امسال برای ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد می‌شود که برای ایجاد این فرصت شغلی ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در نشست با فرماندار نیر با اشاره به احداث مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد گفت: ۳۸۱ واحد مسکن مددجویی طی تفاهم نامه مابین بنیاد مسکن و بنیاد علوی احداث می‌شود.

حسین نژاد با بیان اینکه از این تعداد تاکنون ۳۷۵ واحد در حال اجراست به سهمیه ۹۰۰ واحدی مسکن مددجویان طی تفاهم‌نامه سپاه و بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: احداث مسکن روستایی برای خانوار‌های تحت پوشش در روستا‌ها در دستور کار است.

شهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته اظهار کرد: در شهرستان نیر ۷۵ درصد تعهد اشتغال محقق شده است.

او بیان کرد: در راستای ارتقای اشتغال مددجویان در شهرستان نیر توسعه دامپروری و تولید فرآورده‌های لبنی با محوریت اشتغال مددجویان کمیته امداد در دستور کار است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.