سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف روزانه گاز در استان به بیش از ۱۷/۵ میلیون مترمکعب رسیده است

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه مصرف روزانه گاز در استان به بیش از ۱۷/۵ میلیون مترمکعب رسیده است، گفت : با توجه به فصل سرما و افزایش شدید مصرف گاز، اگر نهاد‌های عمومی، دولتی و مردم الگوی مصرف بهینه گاز را رعایت نکنند، باعث اختلال در شبکه و بروز مشکلاتی در گازرسانی می‌شود.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه روز گذشته (سه شنبه ۲۹ آذرماه) بیش از ۱۷/۵ میلیون مترمکعب گاز در استان کرمانشاه مصرف شد، گفت : از این میزان، ۱۲ میلیون متر مکعب آن در بخش خانگی و برخی صنایع کوچک مصرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه الگوی مصرف بهینه گاز را باید جدی بگیریم تا اختلالی در شبکه گاز رسانی بوجود نیایید، گفت: شرکت گاز این آمادگی را دارد که به صورت رایگان نسبت به بهینه سازی موتورخانه‌ها و سیستم گرمایشی ادارات و سازمان‌ها اقدام کند و کما اینکه تاکنون در چندین دستگاه اداری این کار را انجام داده است.

حسینی با اشاره به طرح پایش دمای ادارات و سازمان‌ها و مکان‌های عمومی، گفت: در این طرح به مراکزی که دمای رفاه (۱۸درجه سانتیگراد) که طی بخشنامه‌ای به آن‌ها ابلاغ شده را رعایت نکنند هشدار داده ایم و در صورت تکرار گاز آن‌ها قطع و حتی ممکن است به دادگاه معرفی گردند.

وی از نهاد‌های عمومی مانند تکایا، مساجد و سالن‌های ورزشی و بویژه استخر‌ها خواست نسبت به رعایت مصرف بهینه گاز در واحد‌های تابعه خود و همچنین پرداخت مطالبات شرکت گاز اقدام نمایند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.